Eftermiddags mys

åhhh va mysigt dom har det tillsammans

Va gosigt dom har

men gud så sööt han är
Då kanske du slipper skiljas från honom om han flyttar med dottern 

Vilka läckra foton på två kompisar, så mysigt de har det. Så stor han har blivit Mårten och vilka ögon han har. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Åhhh gos å mys!!!!!!! Va jättesöt Mårten är!
/Anne

Underbara bilder på två vackra pojkar.
Vad kul att Mårten blir kvar :-)
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Underbarta bilder! Så söta dom är!
ååå så härligt det ser ut mysss

Åh, vad mysiga ! :D

Tack allihop! Ja dessa 2 verkar tyvärr va oskiljaktiga, Jimmy har samma kärlek t Mårten som han fick för Niki då han va hos oss. Det är något speciellt då detta händer, man blir liksom lite rädd ifall man ska sälja kattungen. Jimmy va ju totalt förstörd i 14 dagar efter Niki åkt hem, de sov ju ihop osv, detta gör inte de här 2, men så fort Jimmy vaknar kommer mårten som en skott, likaså då han kommer fr skolan. Härligt se!
Min dotter är lika förtjust i mårten. Jag har ju ingen andvändning så utav honom i avel eftersom han är halvbror med de unga tjejerna här, den han inte är släkt med är Olivia, men den kombinationen tror jag inte på eftersom de har inga breda nosar någon av dem. Jag vill ha fram de breda näsorna
Ja i får se vad detta går vägen. Har nu omparat hans mamma, får se vad hon ger med min egna hane som inte bor här, kanske faller Jimmy för en liten där också
Än så länge bor Mårten kvar, får se vad allt visar vägen till bli
/ Carina

Vilka underbara bilder du visar upp Carina, 2 jättesöta killar ihop.
Men oj så snygg han är Mårten,,,grattis till den skönheten.
//Tessan

Tack Tessan!
Bilden visas i fel vinkel egentligen, men ja! han är superfin. Blir en stor grabb, så stora tassar:)) kroppen är otrolig, så är han en riktig tjockis:) Ja och så söt på detta:)
/ Carina

Vilka härliga bilder! Man ser verkligen hur kärleken lyser dem emellan!!!