Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 973 ggr
Amorstroll
0

Ett litet VÅRTROLL !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!  

Våren kommer med stormsteg och jag tränar med att fotografera för fullt. Några större framgångar tycker jag inte att jag gör med skam den som ger sig.  

Jag fick låna Jeanett's svarta exot från mig Eddie Murphy och fick åter igen endast en liten trollunge med Shakira som bott upp i Lundvika hos dem. Jeanett ringde och berättade att nu hade min eftelängtade bruntabby exottjej nog kommit! Så här ser "hon" ut idag!  

Det är alltså en svartsilvertabby perserkille…fniss…..fniss…!   Han har ärvt sin farbror Ramazottis korta fyrkantiga kropp och en jättekort svans….   Visst är han lite söt!

tycker i alla fall Lisa, som har svårt att välja foto som vanligt….hoppas ni står ut….!

Kram Lisa
S*Amors Troll
Perser & exoter
http://www.amorstroll.com

Kittentotts
0

Han e´  jättesöt !

/ Carina

Amorstroll
0

Tack Carina!

Jag är själv lite svag för detta charmtroll.

Det där med släkskap är inte lätt…..jag skrev "farbror" MEN Amors Troll Ramazotti är MORBROR till vårtrollet Habib (namn på kille, betyder älskling, den älskade på arabiska). Jag har även en Habibi här hemma som är tjejnamn.

Hälsningar Lisa & trollen i ett soligt Skutskär

Naquita
0

ååh, älskar sådana små nalleliknande ansikten, jättesött uttyck har han!=)

Lovebuffen
0

Underbart söt!!! MUMS!!!

manbukten
0

Söööööt  ja

isnornin
0

Å så vackra!!:)

MVH Isnornin

nettan123
0

´Vad söt han har blivit, ja att han är en svartsilvertabby var inte lätt för mig att se innan han hade torkat riktigt, oerfaren av silver som jag är. du fick dig ett gott skratt Skrattandeiallafall.

heliotropes
0

I mina ögon är han GUDOMLIGT SÖT!! den looken gillas skarptKyss

#7 ..nettan!!!Coolhehe!!

Eva // medarbetare på Perser

maggan47
0

i min ögon också är han ursöt Maggan47

Kittentotts
0

#2 En Nalle ser han ut somRäcka ut tunganMkt MKt söt dessutom, ser så rund och go ut

Tänkte fotat mina troll idag, men då ringde telefonen, fick åka hem t en kattungeköpare som kastrerat sin hona igår, katten mår inte bra alls, är förresten den lilla Exotic som finns på vår logga

/ Carina

Annkis54
0

så fina kort du visar

#10 hoppas att hon snart mår bättre

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

deroba
0

Amors Troll Ramazotti är en av de vackraste katter jag har sett någonsin Förvånad Han gör mig andlös Glad

Trini
0

Han, och speciellt Ramazzoti är jättefina! Man får lust att krama dessa nallebjörnar :)

Amorstroll
0

Tack för era snälla kommentarer!

Här kommer en halvbror till silverkillen Habib. De har alltså båda Jeanetts svarta exot Eddie Murphy som pappa. Denhär svarta exotkillen har dock en Eddore hona hos Jeanette till mamma.

Tusen Tack Jeanette för att jag fick denna helsvarta sötnos Xclusive från dig med familj!

Det är få förunnat att få så snälla, uppskattande kattungeköpare som jag fått med bla dig Jeanette, Heléne, Anja, Linda, Eva, Maria och många, många fler som inte är medlemmar på denna lista.

Tyvärr ser man inte så mycket av detta lakritztroll men att han ärvt sin pappas fantastiska ögonfärg tror jag framgår iallafall.

Kram Lisa & trollen i Skutskär

heliotropes
0

Såå!!!  lik pappa kattSkrattandeliten o´go snyggis,är vad han ärKyss

Eva // medarbetare på Perser

Marita-L
0

Riktigt fina katter Lisa !!! Lycka till med dom.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Sofie_Ljungkvist
0

super läckra katter! Såå gudomligt söööta! Glad

Tessan73
0

oj vilka fina bilder du visar upp,,,,underbara.

//Tessan