Kattungar!!
Tänkte bara berätta att vi har fått kattungar i barrskogens katteri. Det är viviane som har fått tre styckem bebisar igår och inatt. Inga bilder finns ännu, men vi lär behöva lite hjälp med färgbestämningarna då vi fick lite överaskningar.

Grattis till bebisarna
spännande.
// Lillevi

Grattis

Super grattis tjejer!
Vad roligt!
Hoppas mor och barn mår bra bara!
Kommer ni till Umeå ändå?
Hoppas Doris och hennes mage mår bra också!
Vi väntar ju också kissungar hos Hannas Agnes i april!
Det är också pirrigt det är ju över ett år sen sist!
Heléne
grattis till bebbar
ska bli kul att se färgerna o försöka få till det

#3 Jepp vi kommer till Umeå ändå, mamma skall kolla till kissungarna, det var hon redan bokad till. Sune får inte heller träffa kattungarna så det är ingen direkt risk. Både viviane med barn mådde bra i morse när jag lämnade dem och Ida är hemma nu. Jo jag såg på din hemsida att du med skulle ha kattungar vad roligt!! Doris mår bara toppen hon växer och frodas och har börjat älska kartonger =)!!
#4 Jo vi fick lite andra färgutfall än vad vi hade förväntat. Vi trodde att vivvi hade dubbla silver och dubbla tabbyanlag. Men vi fick en kattunge som ser ut at vra en svart solid samt en kattunge som vi tror ät blå. Fast det borde hon definitivt inte kunna få, då hon inte har några dilutionsanlag i stamtavlan (så det vore himla otroligt) Så vi funderar på om det kanske är smoke eller nått sånt. Har ingen aning om hur det ser ut på kattungar.
är det sune som är pappa

Grattis till småbebbarna
//tessan
Grattis till småbebbarna!! Skulle vara kul att se färgerna sedan!
Smoke är ju jättefint och det borde kunna bli det, elller?

#6 Jepp det är Sune som är pappa.
#9 Jag har ingen aning om det är smoke eller om det kan vara det, för jag har bara pluggat CP-grammatik. Det är Ida som ska kunna silvergramatiken och möjliga utfalll efter vivvi. Men vi var ju så säker på att hon hade dubbla tabby + silver anlag, då hon bara fick silvertabbys sist. Men detta gör det ju så himla mycket roligare. Och jag hoppas också på smoke för det är så himla häftigt!

Grattis!
/ Carina

Grattis till bebbarna//Sylvia

GRATTIS till kattungarna!!
Grattis till de små! Ser fram mot bilder…// Malin

Grattis till bebbarna och spännande att få höra och se bilder om det är en smoke du fått :-))
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Grattis.
Gunilla

GRATTIS! 

Uppdatering: Kattungarna växer och mår bra och det gör även mamma katt. Färgerna är svartsilvertabby, svartsmoke och en svart solid eller en mörkare smoke. Det är vi ganska säkra på just nu iaf. Däremot så kanske vi ändrar oss när de har blivit lite större
. Alla kattungar är killar då vi inte har hittat några röda fläckar någonstans på dem. Och kattungarnas pappa Fru musikas take a chanse on me (Sune) fick sitt första CAC och en kanonbedömning i söndags!! Så de har lite att leva upp till de små liven!

Grattis till kattungarna och naturligtvis till Sunes första cac

Grattis 
// Mia

Hejsan,
jag hörde ju om bebisarna, man måste få se dom, kanske till och med live.
Lycka till
Ulla

#24 Nämen där ser man. Ett fungerande internet!! Telia är toppen!!
Och vilka godingar.. tänk att du har fått komma åt att fotta det var bra…
Härligt att få tillbaks telefon o Internet, har saknat det… =)
Vilka små tuttinuttisar ! Jättesöööööötaaaaaaaaa

Helledudina mig,
jag kommer när dom fått upp ögonen
så fina bebisar, riktig bebisbomb just nu här på perser Maggan47
åhh vad underbart söta !! Grattis till dom !!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hur fina som helst. Grattis till dom=)