Godmorgon Onsdag 2 April-08
Godmorgon!
Jaha, så ni har regn i Kungsbacka. Här är det bara mulet än så länge. Det verkar vara lugnt o stilla ute. /Elisabet

Godmorgon från "södern"
Våren har kommit hit (igen), lite mulet är det dock, men uppehåll och temperaturen är 8,5 plus. Det blir en lugn dag här, jag har fått ännu en influensa (den 3:e på kort tid), hosta, feber och jag är hes.
Ha en bra dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Men Cajza då! Sjuk nu igen, stackare! Konstiga är jag hör så många sjuka i år, det måste vara vårt väder också som våra kroppar inte klarar av, ena dagen vår, nästa snö, sen sol och så regn igen. Vi märker ju att vår centralvärme inte hänger med på nya sället vi bor i, så när det varit varmt och sen kallt, kan ta en dag innan värmen hänger med, ja och så för vamt nästa dag för det va kallt dagen innan, så knäppt!
Har ni haft mkt sjuka barn med på dagis?
Pojken vår har haft 2 rejäla febertoppar på kort tid, och vår 22 åring som jobar på dagis, egentligen aldriig sjuk har haft feber, snuvighet, hosta och 1 gång svinkoppor:))
/ Carina

Godmorgon Detta med vinten är ju hellt fel för naturen. Lite snö och när det börjar knoppas kommer snölasset fram och tillbaka med temperaturen. Inte ens våra kroppar klarar av detta. Det har varit mycket konstiga infektioner. Vi är en del av naturen vi me!
Mona

#3 Jo vi har och har haft många sjuka barn på jobbet. När man då jobbar med de små (1-3år) så är man ofta nära dem och det är lätt att bli smittad. Hoppas att jag ska bli immun snart //Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från Österlen!!
Här regnar det idag meeeen det är vindstilla och faktiskt +5.
Min fibro försöker knäcka mig med alla dessa väderomslag men jag håller mig tjurigt kvar i tillvaron.
Gangstern däremot håller på att lyckas med att knäcka sin krage
Han tar tag i pälsen när han tvättar sig drar in den i munnen och tuggar.Hans fina krage är snart borta.Då får jag skämmas nästa helg när jag kommer med en pälslös katt
#2Krya på dig Karin.Jobbigt med influensor som aldrig tar slut.
Ha det gott idag.//Sylvia

#6 Du behöver inte alls skämmas, så ser mina ut här med just nu:)
Vet då jag en gång på utställning, alla va avfällda, men mina va fullpälsade, så frågorna kom fr alla hörn, men men hur gör du?
Men jag gör ju inget, men på den tiden levde mina så de gick ut o in i lucka på 1000kvm inhägnad tomt, måste varit detta som hjälpte dem. Så du ska se flera är avfällda
/ Carina