Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1395 ggr
deroba
0

Jag bara måste få skvallra...

Är så otroligt stolt över min hane som har blivit pappa för första gången. Det är hos Bina´s som det har påbörjats en förlossning på morgonen, hitills har två stycken små chokladisar kommit. Min hane har varit sen med parningar men jag har haft is i magen för hans pappa var likadan men när Lena var här med sin hona så var han så otroligt duktig och det såg ut som om han hade parat många gånger förr Glad Dock verkar han för tillfället ha en förkärlek till cp töser, för härhemma är det bara henne han uppvaktar och Lena kom ju med sin cp Zenitha och han var helt klockren.

Ville bara skvallra lite och jag är såååå stolt Oskyldig

manbukten
0

Det är alltid spännade och kul med bebbar.

Garttis

Tidlosa
0

Grattis!!!

heliotropes
0

Det tycker jag att du ska varaGlad Grattis!! Kräsna hanar och honor finns det gått omRäcka ut tungan

Eva // medarbetare på Perser

ixidixi
0

Klart du ska vara stolt!Glad Grattis!!

MonicaLagerquist
0

Smart hane som föredrar maskade honor.Det har jag full förståelse för.

Stolt ägare till tre La permer

nettan123
0

GrattisGlad

englagirl
0

Grattis från mig oxå.

du visar väl bilder sen? *blink,blink*

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
0

Förstår att du är stolt!

STORT GRATTIS till de bäbisar som kommit! Glad

Marita-L
0

Grattis !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

den som väntar på nåt gott….
grattis

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miascharming
0

Grattis Skrattande

deroba
0

Tack för alla gratulationer, dom värmer Glad Kort kommer så snart jag har funnit i tid att ta mig över till Sandviken.

annaforsgren
0

Vad kul!, grattis

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Millan1971
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis! Min hane har oxå blivit pappa för första gången för 2 veckor sen,är oxå otroligt stolt!!!!!!!!!!

deroba
0

En liten uppdatering, när jag äntligen fick tummen ur o tog mig över till sandviken. Tyvärr så var det ju bara en som ville vara med på kort, får jag presentera… Klotiris! Glad

deroba
0

Och en till på denna donna. Vill också passa på att säga ett stort grattis till 2 fina chokladpaddor till Bina´s!

Tessan73
0

såååå söt

Millan1971
0

gud så söt!!!!!Grattis…

Trini
0

Grattis!

krasivis
0

GRATTIS till en stolt pappa o till fina kattungar förstås!!!

englagirl
0

#15,16

Fantastisk söt. Ser ut att få kanonstora ögon :-)

Men namnet ???????? *asg*

Om du var i Sandviken….VARFÖR ringde du inte mig och kom o hälsade på?

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

deroba
0

Klotiris är det min ide´ Lena är inte riktigt inne på samma linje *asg* Det får bli nästa gång Lena som jag kommer o våldgästar och passar på att gosa med alla dina vackra katter Glad

Binas
0

Hej hej,

Ja de där är min lilla bebbe, hon är så söt, hoppas att hon utv bra och kommer att vara lika bedårande som större. Det vet vi ju alla att chokladkatterna är svåra att få bra i typen och jag känner att jag lyckats riktigt bra med dessa Skrattande och de känns så roligt att de blev en paddor Glad.
Kombinationen med Cosmos (min uppfödning) som Helen är en stolt ägare åt, var mycket lyckad.

yadhayezibas
0

WOW! vilken typ på henne! Och jag håller med om att hon ser ut att få STORA ögon! Ska bli väldigt spännande att följa utvecklingen på henne! GRATTIS

SussiF
0

Håller fullkomligt med. Ska bli intressant att se vidare utvecklling av dessa vackra småpraliner :-)

Kittentotts
0

Åh hallgud va söt den är, man blir smått sugen varje gång

/ Carina

u-marklund
0

Grattis grattis, dom är så söta. Kyss
 jag vill också ha bebbarGråter

ophelia
0

OOOOhhhhh gulledutten då så söt.Men den andra då vill se den ocksåååååGlad

Binas
0

#28    Bilder kommer på dom båda när dom blivit lite större, och växer de gör dom Skrattande

englagirl
0

# 28 ser redan fram emot bilder då dom öppnat ögonen för den här paddan var RIKTIGT fin. Kanontjej med ENORMA ögon och bra typ.  Är den andra paddan lika fin så är det bara att gratulera. Bra jobbat Lena.

Två keeper? eller?

Kan förstå att du inte heller "gillade" namnet Lena för om man läser det fort så ser det INTE ut som Klot-Iris som jag antar att du menar Deroba :-) utan som nåt helt annat *asg* och nääääää jag har INTE snuskig fantasi kanske jag lider av dyslexi? :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

Grattis till kanon fina bebbar !!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

deroba
0

30# Men englagirl då, vad är det du antyder???? *blink blink*  Jo men i min lilla värld så heter dom just klotiris och kvasthilda *asg*

manbukten
0

Grattis till jätte fina paddchoklader, men vilka namn på så vackra rariteter

miascharming
0

GRATTIS Till EN RIKTIG KALASPINGLA KyssKyssKyss

Färg,Typ,& helt UNDERBAR….DREGELKyss

Tycker mig kunna se att det står Mia på den * blink,blink *ASG*

Lycka till med lill -snuttan.

// Mia.

manbukten
0

Mia då paddor hit och tabby till dig asg.

Binas
0

#30  ja vad ska man säga om namnen, dom får "Deroba" stå för själv. Det kommer dom garanterat inte att heta Glad

#34 aa ska titta om de är stämplat Ekerö i rumpan på henne *asg* Och jag kan tala om att det är en kalaspingla Skrattande

miascharming
0

# HIHIHIHI Skrattande

Så gulligt av dig, annars tror jag att jag kan läsa på hennes lilla plutmun ..att hon ropar MiiiiaHemlis?

Inte ett dugg avis SkrattandeSkrattandeSkrattande

Hon är Underbar..fram med förstoringsglaset nu.Skrattande

Lovar att det står Ekerö där…..* ASG*

// Mia.

englagirl
0

#37 Det tror jag oxå Mia….om du vill kan jag åka dit o titta (och kattnappa) för hon bor inte många km från mig ;.))))

Tycker ABSOLUT att hon ska bli 08:a :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

miascharming
0

# 38 TACk Lena….. gör det …åk dit & kolla..Skrattande SkrattandeSkrattandeHIHIHI!!

Hon måste vara en 08,, så Självklart står det Ekerö på lillrumpan  hennes Skrattande

Hojta bara till när jag skall hämta henne hos dig * ASG *

Lyckas du få dit henne….så kommer jag som ett skott…..Hemlis

Bina's Grattis igen till en riktig sötnos & en lyckad parning.

Om du inte lagt märke till det Lena.. ..så skall jag erkänna att jag är LIIIIIITE avisHemlis

Grattis till dig också Deroba..förstår att du är stolt.

Tror du att du kan tänka om angående ett visst namn * ASG * Jag läste samma som Englagirl Cool

// Mia.

Annkis54
0

mums…chokladmuffins…med vanligcreme
måste det väl bli då va
grattis till dem

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

deroba
0

Hmmm…  Tänkte att nu när jag äntligen blev farmor så skulle jag väl ändå få vara med o döpa småtjejerna men icke Glad

Jag som verkligen gjorde mitt yttersta för att komma på passande namn *asg*  Klot-iris kunde för tillfället inte ha ett mer passande namn för hon är lika rund som ett bowlingklot Glad