Doris + Lillolle= sant
Äntligen, äntligen tog det!! Doris är dräktig och snart inne i 5:e veckan. Och pappan är ingen mindre än frukoves Lillolle!! Så vi hoppas på ett par stycken toppenfina bruntabbys i aprill.
Och när man är gravid då får man slappa på soffan med gott samvete hälsar Doris!!

grattis
sicken ställning
supergo katt

Vilken gosig bild på en gravid skönhet ! =)

Va roligt för er! Va mysig hon ser ut ha det! 
/ Carina

Oj så roligt, jag har hållit rummarna för er
Kan ju säja att Doris bäbbars halvbröder är suuuperfiiina båda två. Och båda kommer att ställas i Umeå den 30:e, så kom gärna och kika och kläm litet, så får du en försmak av vad som komma skall
Ska bli jättekul att se om det kommer finnas några likheter mellan halvsyskonen så småningom
Grattis..vilken go ställning i en mysig soffa..kan det bli bättre..hon ser ut att som hon väntar in frukost brickan..hahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis! Det blir spännande att se vad det blir. Hon ser ju hur skön ut som helst den gravida donnan. Vi ses. // Malin

Hehhe.. ja visst ser hon för go ut…
. Och tack för alla gratulationer.
#4 Det ska jag alldeles säkert, har ju sett dina godbitar på bild.. och kattungar kan man ju aldrig hålla sig ifrån.
#7 Jo det känns verkligen toppen, hon har fåt en bolåda som hon är i stundvis nu.. så förhoppningsvis duger den när det vl är dags. Kul med en bild på olle som kattunge ska spara den så jag har nått att jämföra när vi ska välja vilken vi ska behålla.. (om det nu kommer någon sådan).. hoppas hoppas…
#8 Ja visst kommer det att bli spännande!! Hoppas verkligen på det här.. Tror verkligen att det finns stor chans att det dyker upp nått riktigt fint. Kanske kanske en blåtabbyhane som är CP-bärarare.. Det borde väl vara nått för dig =)!!
#9 Ja, man vet aldrig, tänk om en drömprins skulle dyka upp….problemet är ju bara att de får för långt hår. =)) // Malin

#10 Det är väl bara att frisera …hihi
vilken prinsessa du har Grattis Maggan47

Uppdatering: Doris har gått upp 400g och gick över till 6:e veckan idag. Nu börjar magen verkligen att synas. Försökta att ta några magkort igår men fotomodellen orkade inte resa på sig nått längre tag. Så ordentligt lat har hon blivit, man får numera väcka katten för att ge en hejdåpuss på morron.

GRATTIS till dräktigheten! Vad spännande!
Jättesöt liten dam du har!