Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 621 ggr
SussiF
0

Pippi Pop flyttar !!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon följer hon med sin nya matte till Danmark !

Här kommer några bilder som jag tog efter att ha badat henne igår.  Hon är nu 8,5 månad gammal och 3,5 kg tung……..

[Guardians]
0

Oj, vilken vacker dam det blivit, svårt att skiljas nu när hon blivit så stor väl?

SussiF
0

Jättesvårt !!

Annkis54
0

sicken stor o fin flicka
o vilken päls
grattis till den som fick köpa henne

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
0

Vad fin hon är Sussi! Tänk att hon inte hade någon päls alls ett tag, det kan man ju inte tro nu…. Hon är ju en riktig pälsboll!

Kittentotts
0

Mkt vacker tjej det blivit

Förstår det känns lite ledsamt då hon nu flyttar, alltid svårare då man haft dem längre

/ Carina

SussiF
0

Tack allihop!

Ja, det är svårt att skiljas från "småttingarna" men jag har ju fortfarande hennes bror kvar. Primus blir bara snyggare och snyggare för varje dag som går ! Han är större än Pippi och har än inte vuxit i sina stora tassar =0))  Han är fortfarande till salu Flört

ophelia
0

Så stor och maffig hon är.Lycka till i nya hemmet lilla Pippi PopSkrattande

heliotropes
0

Jaså…så min "favo" flyttar nuFlörthoppas att hon får det bra hos de nya…och att hon lär sig Danska fort!!Fot i munnnen

Eva // medarbetare på Perser

blackangel
0

Oj så lik systers Arwen:)

nettan123
0

Hon har blivit jättefin

UlricaAndersson
0

Oj vilken pälsboll :)

SussiF
0

Jaa ni, hon är ett riktigt pälsmonster! Trodde aldrig att jag skulle få henne torr då jag fönade henne. det tog gott och väl en timme ! Men, men nu är det inte längre mitt jobb utan det får Lissi klara av och det kommer hon säkert att göra :-)

Tessan73
0

ojj vad underbart fin hon är.

//Tessan

Lovebuffen
0

Vad otroligt vacker hon är!!! Och vilken päls! *WOW*

SussiF
0

Tackar för komplimangerna som Pippi Pop får