Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 638 ggr
Naquita
0

Wilma är dräktig:D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår, dag 17 såg jag hallonröda tuttar, de lyste som trafikljusGlad

egentligen har jag vetat det sedan en vecka tillbaka, då hennes beteende förändrats enormt mycket=)) Hon har nästan blivit jobbigt kelen;)

så runt den 8 Maj kommer det en liten silvrig kullSkrattande ÄNTLIGEN som jag väntat på denna damen, 19 månader gammal dög det att börja löpa för första gången..*skratt*

Den stolta mamman:

Och den stolta pappan, min egenuppfödda S*Beautybear´s Little Blue Angel

och en "profilbild"

Naquita
0

Hehe måste bara säga att Wilma var 8 månader när dessa kort togs, då hade hon inte riktigt "vuxit i " sina öron eller kroppen ännu;)

Bullan
0

GRATTIS!!! Den som väntar på något gott….Skrattande

Ska bli spänande att se vad det kommer för silvriga små paltar så småningomSkrattande

Lycka tillSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

heliotropes
0

Grattis! till havandeskapetFlörtSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

maggan47
0

Grattis säger jag också Maggan47

SussiF
0

Grattis !! Ska bli intressant att se resultatet :-) Kanske man ska köpa in en lite silvertös??………..

Marita-L
0

Grattis vad kul…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Naquita
0

tack så mycket allihopa:)

Imorgon går hon in i vecka 4, tiden går fort;)

Jag undrar, Wilmas mamma fick väldigt stora kullar( 6 resp 7 stycken) hur stor är chansen att det "går i arv" och wilma med får en stor kull? De var 7 stycken i Wilmas kull.

Marita-L
0

ganska stor..men kanske inte den första kullen..sedan får man titta lite på mormor..även farmor osv..hon kan ju ha ärvt lite från dom också..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Lells
0

sikken fin mamma :) ungarna blir säkert superfina!

Annkis54
0

stort grattis till de väntade bebbarna
ska bli kul att följa henne

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Naquita
0

#8 Får se vad som poppar ut då eller hur stor magen blir;)

Tessan73
0

Grattis,,,,det är ju så spännande att vänta på dom små liven, och vad det blir för nåt

//Tessan

Naquita
0

Wilma verkar ha lurat mig totaltGråter

Hon ick ju knallröda tuttar och förändrade beteende, men igår kväll började hon löpa:(((((

heliotropes
0

Det är lätt hänt att man kan bli luradFlörtkomiskt skulle det varit om hon börjat löpa 1 AprilSkrattandehehe!

Eva // medarbetare på Perser

MonicaLagerquist
0

Min iNez löpte var tredje vecka igenom två dräktigheter så jag skulle inte ge upp ändå.

Stolt ägare till tre La permer

Annkis54
0

#15..tänkte precis detsamma
när det blir så…så kan man bara vänta tiden ut
kommer det några så kommer det…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

maggan47
0

Nu vet ju Noah i alla fall hur man gör, övning ger färdighet, kommer nog hallon igen snart Maggan47

Naquita
0

Nej, hon höglöper för fullt idag:(

[Guardians]
0

Säger som övriga, du får se om det kanske är så att du har en hona som löper trots dräktighet, har själv haft en sån som man inte visste hur det var med innan man ultraljudade.

nettan123
0

Ja, man blir snopen. Trodde oxå jag hade en dräktig hona, fast jag började tvivla för några dagar sedan. Nu löper hon.

Har oxå blivit luradGlad

Naquita
0

#19 nja, tror inte det är så i detta fallet. hon löper jättemycket, dubbelt så intensivt som förra gången faktiskt, då skrek hon knappt. nu skriker hon jämt och är på varneda hane kastrerad som okastrerad där hemma. Min kastrerade hane sen 5 år tillbaka fick nog imorse och satte på henne. HAHA det var en kul syn, han visste inte hur man skulle göra. (huskatt aldrig parat) trampade henne på svansen o höll på vid sidan, och ja vilken syn!