Inkas barnbarn.....
Inkas barnbarn har anlänt
Viktoria fick den första kl:7.50 och den tredje sista kl:8.50.
Så snart kan jag nog visa upp tre generationer om allt går bra vid deras uppväxt.
Så nu har jag 5 killbäsar och 2 tjejer.
Det var tydligen grabbarnas tur denna gång. Inka 4,Viktoria 3.
GRATTIS till barnbarnen!!! Ser fram emot bilderna sedan!

Grattis 

Grattis wow va många!! vill också se bebbis bilder
Grattis, grattis :-)) och lycka till !!

Grattis till smått! Vi får väl se bilder senare?

Grattis till småttingarna!!!

GRATTIS til bebbarna,
och ser fram emot bilder gör ju även jag förstås *blink,blink*
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Grattis till de nya små
överaskningar är kul!

Grattis, grattis till underverken!

Jättegrattis!
Grattis säger jag också som vill se bilder på vackra mamma med bebbar Maggan47
wow…8 st sammanlagt nu då
kommer att bli "high life" hos dig om några veckor
grattis till barnbarnen
Tack!! De mår så bra så! Det snuttar och smackar i kör:))) Viktoria och Inka ligger i varsin korg just nu. Men det kommer dom nog ändra på inom någon dag.
Bilder på dom kommer lite längre fram:)
hehe!! Det blir lite livat..men det blir desto tommare när de flyttar. Men jag har ju hellre 8 kattungar än 8 hundvalpar som endel kan få i en kull:O Tycker att det är otroligt vad dom är radiostyrda kattungarna vad beträffar att gå på lådan.
Grattis!
Jag hade ju också 8 kattungar för ett litet tag sedan. Det var helt underbart och mammorna hjälptes åt så bra! Men.. det vart lite jobbigt förstås när de blev lite större. Allra jobbigast den tiden då de just börjat gå på låda och slaskar i sig uppblött och grötig mat hi hi!! Ja, du har lite jobb framför dig, men samtidigt, som du säger så är det ju betydligt smidigare med kattungar än hundvalpar! Lycka till med alla småmissar!!

Grattis!
/ Carina

Grattis !!
Jag kommer på söndag ock kollar vilka kön det är på dem.
Du har väl inte satt på dig glasögonen, det kanske blir fler överraskningar
//Jeanette

#15 du har så rätt medskillnaden av kattungar eller hundvalpar som dessutom käkar upp halva hemmet. Fniss
Grattis till dina kullar
Mona
#16 Tack! "De´ela gött me lite griserier"
iallafall när grisarna är så goá.
#17 Tack!!
#18 Tack! Denna gång tror jag faktisk att jag har sett bra..hehe!! 
#19 Tack!!
Jag har funderingat på om jag ska ta valp på mina…..men jag tror att det blir fööör jobbigt pga.mina handikapp 

Grattis till dom små…
Jag hade min första kull med Cavalier King Charlesvalpar förra året var alldeles slut när allt var över…mamman skrek med hemska värkar..och bet av navelsträngen ända in till magen på den ena valpen..det blödde i flera dagar ..fick till slut linda in hela magen på den…sen fick mamman mjölkstockning ..som jag fick massera flera timmar om dagen i flera dagar …när valparna sedan blev lite större började dom riva ner tapeterna..för att inte tala om golvtvättningen!!!!!
Så det blir nog ingen kull förren nästa år.
// Berit