Fredag Kvällens nöjen
Jaha undrar hur det går nu i Lets Dance, vinner Tina, hoppas jag verkligen.
Jag har varierat mig med se Lets Dance och Online på internet på resultat av Team VM som går i Budapest där min dotter ikväll åker sitt kortprogram med sitt lag, imorogn kör de Långprogrammet.
Alltid lika spännande, här finns 22 lag fr Sverige, Finland, Canada,Amerika,Ryssland, Tyskland, Italien, Ungern, tjeckien,England, Frankrike, Japan, Serbien, Australien…tror inte ag glömt något land :) Nu är det 2 lag kvar som sa tävla denna kvällen, Annas lag ligger på 10 plats än så länge, Heja Heja och hoppas de höjer sig inför sitt långprogram. De har åkt ihop i 3år nu, blir bättre o bättre, hennes mål är vara med till 2011 inför VM i Göteborg
/ Carina
håller oxå på tina
o så på din dotters lag nu då så klart

Samma här
Tina OCH din dotters lag förstås :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jag tycker att de båda är jätte bra!! MEN jag hoppas på Tina:)
Heja heja
MVH Isnornin

Missade Kroatien:)) bara 1 lag kvar innan det är klart för ikväll, och undra nu håller de sin 10e plats, ni får tycka jag är tokig:)) men har man hållt på sitta ishallar 18år så blir man knäpp

Jajajajaja Tina & Tobias tog hem det
Nog passade glas skon Tina bättre än hos Tony:) Kan inte se en sko bland alla hans pokaler.
Och min dotters lag fick sin 10 plats i kortprogrammet, fortsättning följer imorgon i deras långprogram, detta startar 13,00, så spännsnde se om de höjer sig
Hoppas alla får en fortsatt Trevlig Kväll!
/ Carina

Såg de intertjuvat tjejerna och tagit en bild på dem nu:

Min dotter längst upp t höger:)
Deras kommentarer för det åk de gjort idag:
On being the first competitors on the ice:
It was really funny, and very exciting to be the first today.
On the team's favourite element:
Actually the whole program is our favourite.
On the element they were afraid of:
We had some mistakes at the beginning, but before the short program we were not afraid of it at all.

WoW ….Vad kul…och vilka fina recensioner :-)
Hälsa din dotter med ett grattis från mig.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Nu väntar jag inför dagens åkning som börjar kl 13, efter detta visar det deras totala poäng och placering
#7 Tack englagirl, man är som mor lite nipprig:)
/ Carina