Maryland´s M&M aka Märtha
Hej allesammans.
Jag måste bara få berätta.
Två av mina allra bästa vänner Anna & Therese kommer om drygt 1 vecka för att överlämna Maryland´s M&M till mig.
Anna ringde mig för ett tag sedan och frågade om dom fick ge mig lilla Märtha i GÅVA!!!!
Vad säger man? Jag grät förstås *asg*
Fattar ni hur man känner sig inombords då man har såna vänner?
Eftersom huset börjar bli fullt här hemma och "billyboy" Junia vill ha en kompis till Kotten så ska hon bo där på foder. (Då får du nåt mer att bita i Junia, för den här lilla donnan har oxå MASSOR med päls precis som Kotten :-)
Lilla Märtha är efter US CH Lark Hill Glamourgirl och Malinka Solar Beam.
Då håller vi tummarna på massor av pälsmonster efter Kotten och Märtha sen.
TUSEN TACK ANNA O THERESE FÖR DENNA UNDERBARA GÅVA OCH TACK JUNIA FÖR ATT HON FÅR BO HOS ER.
Ha det bäst
Märtha 9 v och söt som socker :-)

Märtha 3 mån
Märtha idag,drygt 4 mån gammal.

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Det är ju bara att gratulera till den här lilla sötnosen….!!!! Och för dig att tacka för presenten! Det är ju inte varje dag som såna presenter delas ut, eller hur?
Grattis även till Junia som får glädjen att ha missen hos sig!

Jätte vacker katt.

Grattis tilll en underbar tjej!!!
Du måste vara snäll som har såna underbara vänner!!!!!!!!
hhihihii

Gratulerar till en så underbart vacker tjej.Gratulerar även till så härliga vänner.
Hihi! Jag väntar, jag väntar! :o) O KOTTEN väntar (han vet ju egentligen inget men han väntar ändå säger matte)! O päls… ja…. det är kul… värre med hundarna som springer ute och sliter på pälsen faktiskt….
En SÖTNOS! O hujedamej va möcke päls! Ska gömma näsan i pälsen sen! :o)
Det är jag som skall tacka för förtroendet för att hon får bo här!

Grattis till en ´vacker tös, och lycko dig med Anna och Therese som sådana super vänner, sådana skulle man ha fler av.
Jag menar inte för att man ska få något, utan för att vänner som dom värmer lång in i hjärtat.
Jag är nog lite partisk då jag har Lorry från Anna och Therese.
Lycka till med Märta

Grattis hellt ljuvlig tjej sockersöt är bara förnamnet. Lyckliga dig som har sådana vänner.

Ljuvlig tjej, fast jag hade velat ha sötnosen hos mig
/ Carina

Grattis till söt tjej 
// Mia

Grattis till en söt tjej !!
// Christina
Wow vad underbart söt hon är… Grattis.. Och vilka underbara vänner du har..!!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis! Jättefin flicka! Härligt med mycket päls!

Fantastiskt vacker katt,,,grattis till henne.
//Tessan
Det var minsann ett av det sötaste jag sett!! Sån päls är SÅ vackert å vilken underbar färg. Vilken kanon brutta!!!!
Kotten kommer att bli överlycklig…. Å vilka underbara vänner du har englagirl!!!
PUSSGURKA
vilken underbar skönhet, vilken färg, och vilken päls Maggan47