Las Vegas
Hej!!
Nu har vi kommit hem igen ifrån Las vegas! Tala om upplevelse! Jag har satt ihop ett album med bilder för den som vill se! Finns på denna länken: http://yadhayezibas.myjalbum.net/2008_03_14/ Bry er inte om datumet som står där jag vet i tusan hur jag ändrar det och inte hur det hamna där så det fick vara så.
Mina kattungar här hemma har vuxit massa när vi var borta! Rätt häftigt att se! Lilla Sture är stora killen nu! Ska bada och fota dom så komemr det nya bilder sen! 
Ha en fin dag!
Vi kunde fått se Victoria Beckham (spice girls bruttan) live oxå!
Hon var på en nattklubb i närheten! Riktiga Victoria alltså! Ingen look alike. 

Men gud vilka underbara bilder, måste ha varit en fantastisk upplevelse.
//Tessan

Härliga bilder!
Ja vi får se när man kommer dit, spm sagt det enda gubben tjatar om
/ carina
Jättefina bilder. Visst är det härligt att ha rest till en mycket annorlunda plats på jorden!

Tack för att du visade oss bilderna. Så läckert och overkligt på något vis.
/Ingela
Vackra bilder!!

Tack Pethra!
För underbara jättefina foton! Visst är det en helt annan värdl "overthere"!!
Jag känner till en ung vacker kvinna (förlovade några år med "min stora kärlek" d v s före mig…). Hon lämnade honom och lilla Sverige för att söka LYCKAN och en SUPERRIK MAN i det stora landet i väster. Las Vegas och Dallas var hennes mål och där blev hon Susanne Siepperstein (istället för Karlstrand….), en av de absolut rikaste i landet och som umgicks i över 25 år med gräddan av kändisar. Presidenter och skådisar var ofta gäster i deras hem. Nu är hon brädad av en yngre skönhet men får ett enormt underhåll till sig själv och deras gemensamma barn.
Jag är förstås glad över hennes beslut för annars hade jag nog inte haft min underbara son Alexander och flera underbara år med hans pappa.
Detta har ju inte med katter att göra men fotona fick mig att tänka på hur olika ödets vägar för oss…..

Ett litet foto på Alexander som liten kille……idag är han 24 år!
Kram Lisa S*Amors Troll