Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 403 ggr
Lovebuffen
0

På tal om fruktansvärda annonser på blocket...

Har ni sett annonsen om en perserhona som ägaren vill byta mot en blandras, gärna en dräktig hona, står det……FY F-N säger jag bara!!

Jag blir TOKARG och såååå djupt bedrövad och ledsen över att människor bara kan få för sig att handla med djur som om vore de ting. *mår illa*

Annonsen finns på blocket under rubriken "Perser hona bytes mot blandras"

Måtte det vara en skämtannons, men jag tror tyvärr ej detta. Ledsen

Man blir mörkrädd!!!! Gråter Och så extremt bedrövad. Vad är det för fel på människor???

Kittentotts
0

hmmm en smäll skulle personen ha"ursäkta"men man kan inget annat än bli förbannad. Jag avstog från skriva t personen i rädsla av säga för mkt tok. Men inte är det 1 april idag, annars kunde man tro det

/ carina

UlricaAndersson
0

Det värker verkligen i hela hjärtat när jag ser sånt här. Blir så himla arg så jag nästan börjar gråta ! USCH för dessa människor som behandlar djur som saker !!!

Lovebuffen
0

Ledsen #1 och #2 Ledsen Håller med er!

Mezzzanina
0

Jag såg den också…Man undrar verkligen om personen har "tröttnat" på persern….

Som om kissen vore ett ting som när man tröttnat på det bara kan bytas ut mot något annat.

Fy så illa man tar vid sig när man ser sådant…

Millan1971
0

Nu vet vi ju inte orsaken till detta med att hon ville byta sin perser mot en vanlig bondkatt,kanske ett skämt?Eller så klarar denna männsika inte av att sköta en perser och då ska hon/han inte ha en heller!!!!