Isabelle 1 År
Hej allesammans.
Hoppas att ni har haft en trevlig påsk.
Själv tillbringade jag Annandag Påsk i en "fotostudio" i Västerås hos Malin o Patrik tillsammans med Chatrine och hennes goding Droppen MumsFilliBabba vilken katt :-) Kan du inte visa henne Chatrine?
Jisses vilken rolïg dag vi hade….massor med skratt och god mat, tillagad av Patrik….han kan inte bara fota :-)
Jag har ju som ni märkt haft lite svårt med min "nya" kamera och tänkte att det är lika bra att åka till mästerfotografen Patrik "him self" för att få lite hjälp.
Med mig hade jag mina nya blixtar och kameran förstås (även om jag satte Patrik bakom den *asg*) Jaja, jag fick lära mig en hel del i alla fall så det ska bli lite fotande här hemma så småningom :-)
När jag kom hem så hade jag hela mailboxen full med bilder som SNÄLLA Malin hade gjort i ordning till mig, Tack Gumman……..du är en PÄRLA :-) och tack för allt igår.
Isabelle firar förresten sin 1 års-dag idag.Hon ÄLSKAR räkost och köttfärs så det är vad hon har fått på sin tallrik dagen till ära.
Här kommer "några" bilder på Isa (i lite dålig pälskondition för dagen) ……det var så svårt att välja på ALLA fina bilder och jag måste bara få visa er dessa…….så länge :-)
Ha en fortsatt underbar dag. // Lena

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Sötnosen! :o) Fast det säger jag visst alltid! Hon är fin!
Jag hörde att du var i Västerås igår när jag ringde. KUL att dagen blev så BRA! GRATTIS ISA!
Kram

Vilken sötnos! Jättefina bilder
/ Carina

Kanonläcker brutta nosgnugg på ettårs dagen

Oj vilka underbart fina bilder,,,o grattis på 1-årsdagen isabelle.
//Tessan
Snygga bilder på en snygg katt :)
Super snygga foton på en snygg katt. den där Patrik måste vara en kanon kille.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Det är BARA förnamnet :-)
Gissa om jag hade "lilla julafton"då jag kom hem o öppnade upp min mail :-))))
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#7 jag tror dig =)
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jättevacker 1 åring med kanonögonfärg //Lena
Lena W
Betty Back`s Exotics
Det är bara att gratulera en så vacker katt som fastnat så bra på bild. // Malin
wow ..bara sååå snygg
Vacker tjejja med härliga färger!!!

Men HALLÅ!!!!!! Jag vill se MIN favorit!! En dröm i blåsköldpadd och vitt. 

Grattis Isabell på 1 års dagen. Men jag säger som Chatrine vill
se blåsköldpadd/vita Lena !
// Christina 

mmm..mums !