Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 605 ggr
Trini
0

TriniCat´s Cassiopeja i panel!

WoW, det hade jag aldrig trott att min gumma skulle få vara med i panelen :)) Hon hade ingen konkurrens hos domaren visserligen, men han sa så fort han klämt på henne en stunde att hon var en klar panelkatt !! Har aldrig varit med om det förut, brrr vad orolig jag var att hon skulle hoppa ner från bordet. Att assistenten skulle tappa henne hehe… Läskigt att inte vara med sin katt.

Hon blev också domarens 6:e bästa katt, trots sin unga ålder på 4 månader och det är jag jättestolt över!! Att jag dessutom har fött upp henne själv gör det hela ändå roligare. Jag har aldrig kommit så långt på utställning tidigare, snacka om att man får blodad tand he he. Superkul påskafton hade vi i alla fall. Massor med härliga människor att prata med osv.

Trevligt att träffa dig Krasavis! Det blev lite kort avslut, jag var var så fokuserad på att visa katten osv. Fick dock se och känna på din underbart fina katt, WoW vilken katt! Jag minns inte vad han heter dock.

Lisa, jag fann dig inte på utställningen, kanske var du inte där? Fick dock hjälp av Annelie som sagt, som lyckades fixa Casey så fin så det inte syntes någon missfärgning :)

Hämtade också ut katternas stora klöträd och gissa om de blev glada? Får fixa in en bild på det, jag är jättenöjd! Min man och syrrans kille satte ihop det snabbt, och katterna hjälpte till förstås :)

Jättefin rosett fick vi och en såå rolig upplevelse tillsammans med KKoJ gänget :)

Ha en fortsatt trevlig påsk!

//Trini

manbukten
0

Grattis

Kittentotts
0

Grattis!

Va roligt för dig, förstår du är glad

Kram Carina

Amorstroll
0

Hejsan!

Jag är ledsen att jag inte dök upp, men ovädret gjorde att jag beslutade att stanna hemma och gosa med mina troll istället.

Meningen var att jag skulle komma dit bara som åskådare och senare på kvällen gå ut med några vänner i Stockholm för att fira min födelsedag i efterskott, men inte ens det kunde locka mig tillräckligt. Det märks verkligen att man börjar bli till åren. Åldern tar ut sin rätt brukar man ju säga….. Att festa har dessutom (nästan) aldrig varit min melodi. Jag är som sagt mycket mer malankolisk av mig.

Däremot fick jag rapport direkt från utställningen om att Annelie var på plats och kunde hjälpa dig som hon också lovat. Jag behövde inte ha dåligt samvete med andra ord.

Jätteroligt att du fick en kanonbedömning av Raymond med en 6:e plats i hans ringfinal med alla katter han dömt under dagen! Visst är det roligt med denna typ av "presentation" av olika katter som en del domare annammat i mån av tid.

Jättegrattis även till Cassiopejas nominering.

Vi kommer nog att träffas på någon annan utställning i framtiden. Kommer du till PK om dygt en månad? Det lär vara många listmedlemmar som kommer dit har jag förstått.

Kram Lisa L S*Amors Troll

Boromir
0

Grattis till nomineringen. Förstår att det känns lite extra roligt då du fött upp henne själv! Hon är ju en jättefin tös. // Malin

Denna kommentar har tagits bort.
UlricaAndersson
0

Men vad skojj ! Hemskt mycket grattis !! :)

nettan123
0

Grattis till nomineringen på en jättefin tös

Trini
0

Tack alla!!

#3, Nej såklart du inte behöver ha dåligt samvete!! Yes, jag kommer till PK! Själv är jag inte så mycket för att festa heller, jag är trög att få med ut, men brukar ha mycket roligt när jag väl masat mig hemifrån hihi..

Ja, den presentationen han gjorde av "hans" katter var jättekul, speciellt då det gick så bra :)

Vilka kommer till PK?

Tjingeling//

Trini

billyboy
0

Grattis!!

Tessan73
0

Stort grattis till dig

//Tessan

SussiF
0

Grattis :-)

miascharming
0

GRATTIS…Så ROLIGT Skrattande

// Mia

englagirl
0

Grattis till jättebra placering. Förstår att du blir taggad.

Fortsatt Lycka till på kommande utställningar.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

heliotropes
0

Vad roligt!!!SkrattandeJättegrattis!!! till dej och din misse.

Eva // medarbetare på Perser

Marita-L
0

Jätte grattis Vad kul !!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Balasores
0

Jättegrattis !!!!

// Christina

ophelia
0

GRATTIS GRATTIS!!!!!så roligt för digSkrattande//Sylvia

Trini
0

Tack snälla ni för alla grattis!!!

Kram

//Trini

McLaren
0

Grattis, grattis!! Vad roligt för digSkrattande

Annkis54
0

grattis
s´åååkul
förstår att du har fått mersmak

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
0

GRATTIS igen till NOM på din lilla Cassiopeja!!!

Det var kul att se dig "IRL"! Och att få se din lilla fina blåtabbytjej!

Missen som du kände på var Gabbe d v s Rosenboms Girabaldi. Både han o hans syster Galiana fick jättefina bedömningar, de gick f f g i vuxen klass och det är inte så lätt! Mina persertjejer blev båda IC i lördags.

Trini
0

Då får jag säga Grattis till dig också, det var jättekul att vi sågs!!

vad står f f g för?

Grattis också till IC:na!!

Tack också #19 och #20 för era grattis!!

krasivis
0

#22 Jag menar att det för första gången som de är i vuxen klass. Det är ganska stor skillnad mellan en katt som är elva månader och en som är två år t ex eftersom PER/EXO mognar senare.

Tack för grattisarna, missarna hälsar o sänder nospussar!

Trini
0

Aha, jo men nu seeer jag ju!! nu blev det helt plötsligt självklart.._för första gången_ *asg* :)

Missarna här hälsar tillbaks!