Pet Dryer
Hej hej.
Jag måste bara skriva om denna underbara Pet Dryern från usa. Mamma har köpt en sån och jag provade den i lördags, vilken fantastisk uppfinning, jag blev helt såld. Och vad den blåser katterna fint. Nu har jag beställt en själv och längtar så in i norden tills den kommer, en sån här borde alla få ha. Och vad man sparar tid. Tack till Lena "englagirl" som gav tipset om denna fantastiska grej.
//Tessan
Hur såg den ut??? Vad får du ge?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jag kan förstå den verkar praktisk
Men tror inte mina hade mått bra psykiskt av stängas in så, måste ju finnas de som blir livrädda av denna hantering?
/ Carina

Vi har badat många katter i den nu, genom att mamma oxå har katteri, i början kan dom bli lite förvånade, men sen somnar dom alltså, dom verkar tycka det är skönt. Badade min hane i lördags o han fick jag bära ut, han sov så skönt så :). Ingen har reagerat negativt än.

Lär lägga till att av den erfarenhet jag har sett nu så gillar dom detta bättre än att bli blåsta av en hårfön,,,men som sagt alla katter är ju olika och gillar olika saker, men peppar peppar så har detta funkat mycket bttre på mina o mamas katter.
låter kanon !!! Blir dom fluffiga å fina?? har du några foton??
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Dom blir jättefluffiga och fina, bättre resultat än vad jag trodde, men den blåser från alla håll inne i buren. Tyvärr har jag inga kort nu, genom att jag provade mammas i helgen, men så fort jag får min ska jag visa kort på resultaten här :)
//Tessan

En sån vill jag också ha
Vart beställde du den?

http://catdryer.com/catdryer/index.html
här beställde jag min, han heter Dave som man mailar till.