Godmorgon Söndag Påskdagen
Här i Sandviken blir det ännu en dag med strålande sol från en klarblå himmel. UNDERBART!
I o f s så ska jag inte gå ut idag fast jag borde,men det står kattbad på mitt schema och då är det det som gäller :-)
Ska även ha kattungebesökare här så jag får väl sno ihop en kaka oxå mellan baden så jag har något gott att bjuda på. Senare på em ska jag hinna med påskmiddag med min mamma, barn och barnbarn så jag måste väl sätta lite fart om jag ska hinna med allt.
Hoppas att ni allesammans får en underbar dag i solen….om den skiner hos er oxå :-)
Passar på att önska alla er som ställer idag Lycka till och hoppas ni får det ni vill ha :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon här skiner solen också. Jag ska på ljusparty och se om det finns något läckert att ha doftljus i.
Ha en bra dag. Lycka till med bad och spekulanter englagirl

Solen skiner i Kungsbacka också
Alla katterna är nybadade sen innan helgen, så skönt bara slappna av.
Ska åka handla in det som fattas t kylskåpet och lite gotti gott t missarna
Märks det börjar bli ljusare tiden även hos katterna, en har vi haft på parning i helgen, och alla tjejerna är nu extra keliga, så fler löp lär det bli, och nu väntar vi på löp hos vår Maräng som löpt en gång redan för några veckor sen, hon ska paras upp med koby vår hane som bor hos vänner i Kungsbacka. Ja de andra ska också paras upp, men jag hoppas de löper med en tid imellan
Ha en bra dag! / Carina
God middag !
Tar det lite lugnt nu efter att ha gjort å ätit å plockat bort potais, lax å smögensås..det var så gott.
Ha en fortsatt trevlig dag / Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus