Godmorgon Lördag
Här är det kallt 13 minus,förhoppningsvis den sista köldknäppen. Är endå glad att våra köldknäppar har blivit lindrigare,häromkring brukade den vara nere i 20-35 minus för ca:20-30 år sedan.
Och här drar det även ihop sig bokstavligt talat:) Inka visar så smått för/öppningsvärkar,så helt säkert är att inom max 24 timmar borde hon fått sina små. Det är då fler än en:) Hoppas att alla är starka nog för att hjälpas ut till världen,då Inka är så rund som hon är krävs det sitt även av de små.

Godmorgon!
Jag vaknade mkt yr och snurrig efter gårdagens släktkalas.Man blir lite sliten av allt. Men vi hade det mysigt. Gjorde 2 stora smörgåstårtor 1 räkor & lax & 1 skinka & Ost. Efter hade vi en stor hemmagjord princesstårta. Idag skiner solen i kungsbacka, men det är svinkallt. Ska bara ta det lugnt denna dag.
Ha en bra dag allihop!
/ Carina

Godmorgon från "södern"
Vaknade till blåst, (ja nästan storm), snöblandat regn och 2+grader. Det var inte lockande att stiga upp, men kroppen hade fått sina timmar och ville upp. Vi får en lugn påskafton, då våra gäster blivit magsjuka, men det är skönt att bara umgås själva.
#0 Håller tummarna för dig Eva, att Inkas förlossning går bra och att de små mår bra.
Fortsatt trevlig påsk // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Här skiner solen från en klarblå himmel och det ser ut att bli i härlig dag i Sandviken.
Jag ska oxå ta det lugnt idag,bada en o annan katt och fortsätta att pyssla med hemsidan som måste uppdateras.
Athenas bebisar växer o frodas och det är bara knappt två veckor kvar tills Bella ska ha sin kull :-)
#0 Håller tummarna att det kommer att gå bra för Inka.
Ha en underbar påskafton allesammans.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

God morgon alla och en riktigt Glad Påsk!
Efter långfredagens snöfall och hårda blåst tittar åtminstone solen fram idag då och då men det blåser fortfarande. Vi ska ta det lugnt men drar ändå iväg ett tag ner till kompisar på lite påsk-kaffe senare idag. Gubben är fortfarande rätt däckad av sin influensa, jag borde få tapperhetsmedalj som haft en sjuk gubbe hemma en vecka nu! Är han inte bra på tisdag och går till jobbet kan någon köra upp mig till psykakuten direkt :-))))

Godmorgon Påskafton alldeles nyligen väckt och solen skiner här också.
Ha en bra dag