Nya bilder
på kullen som nu hunnit att bli 2 veckor.
Först ut är Mulle,det blev inte så många bra bilder på honom så håll till godo med dom här två :-)

Här kommer en trött Storan

Bilder på Lillan kommer då jag blivit överens med min dator eller med mina kameror :-( Datorn låser sig nämnligen då jag kommer till bilderna på henne :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Så jätte söta …tänk redan två veckor..jisses vad tiden går fort… ljuvligt söta är dom.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Vilka gulliga små tussar! Så söta!
Ja är kär! Igen! :p

hihihi….i vilken då?
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
vitt vitt….
Mulle är fin osså, men jag tycker den vita sötnosen är ännu sötare …
Ska jag skälla lite på din dator så du får till bilderna? haha

#7 tror inte det hjälper tyvärr ….har gjort det hela dan så nu har jag gett upp.Fotar nog om Lillan imorgon så får vi se om datorn godtar dom bilderna :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#8 Gör så, kan ju vara att bilderna är "trasiga" på något sätt!

mmm vilka gulliga Exoticar du har!!!!!
Den vita lilla kommer jag att få MYCKET glädje av när hon flyttar till mej…"Blink Blink"
En Exotic hona är vad jag vill ha i mitt påsk ägg!!!!!!!!!!
Glad Påsk på dej min vän vi ses på måndag!!!
Kram Chatrine 

Men kan man bli rundare o sötare än sådär
Jag kan ta den som blir över efter att Chatrine fått sin *blink*

Dom är jättesööööta
Lycka till med dem
// Mia
// Mia
SOM VANLIGT ENGLAGIRL
MUMS MUMS

Jätteesöta små undervärk men vart har öronen tagit vägen. hihi

helt underbara bebisar,,,,*mums*
//Tessan

Vilka små sötnosar, så fort tiden gått, redan två veckor. Väntar med spänning på nästa sötnos. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
uuuunderbara:D vilka närbildern=)

Åhhh vilka små godingar
// Lillevi

Grattis Lena till dessa två sötnosar. Den vita är bara MUMS henne kan du sända till vackra Hälsingland när tiden är inne.
Glad Påsk 
Kram
Christina
P.s. vi ses !

här kommer några bilder på "långnäsan" i kullen. Men hon är lika söt för det :-))) Eller?

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jaaaa det är hon!!!!! Jag har oxå en sån här hemma
Kram Chatrine
Ja, det är faktiskt nått visst med långnäsor. Men också men de vita småtrollen tror jag. Så himla fina de är, fast ingen är som "min" Mulle. Underbart att få följa dem. // Malin

#22 jag håller med dig…Det är nåt speciellt med Mulle….här kommer några nytagna bilder på honom "especially for you" 
Tyvärr inte så bra bildkvalité,förstår inte vad jag håller på med men jag lär så länge jag lever :-)

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#20 Kanonfina bebisar men den du säger är långnäst är jag väldigt tveksam på om det verkligen är en långnäsa.
Slänger med en bild på min Fridolf som var den absolut fulaste kattunge som funnits. Han såg inte klok ut med en näsa som en skidbacke och pannan sluttade bakåt i liv med noslinjen. Jag tyckte han var skitful och när folk som var här bara föll som furor och tyckte han var så himla söt när han var runt 8 veckor fick jag börja titta på honom med nya ögon. Och han var faktiskt väldigt söt och är än idag. Nosen är kort och pannan finns där också:-)))
PS. Chatrine, detta är Flingan's barnbarn!

jättesöta Lena! Storan blir favoriten hos mig !!!!!/Linda

Englagirl det är otoligt fina, vadå långnäsa, då har du inte sett näsor fniss.
#24 Underbar cremekille ursöt,men vi har väl olika smak.förstår att folk föll för honom

WoW vilken "pudding" din Fridolf är, om man kan säga så om en hane, men guuuuud vilken vacker katt.Grattis till honom.
Jag hoppas att näsan hamnar där den ska på Lillan men hon är inte helt centrerad i näsan heller,en näsborren sitter liiiite fel :-(
Men….vi får se vart det barkar vägen…. söt är hon i vilket fall.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#24 mmm vilken kille!!!!! Va kul att det är Flingan som är mamma!!!!!!
Kram Chatrine

#28 Nä hon är inte mamma utan mormor till honom :-))

#29 ja det ser jag väl i ditt meddelande..hihihi får skylla på att jag har feber. Men ett fint barnbarn i allafall
ha en bra dag alla själv ska jag ner i sängen igen och vänta på utställningsrapporter.Malin är där så telefonen lär ringa, jag har redan pratat med henne så lite vet jag redan hur de har det. Nej nu ropar sänge….natti
Chatrine
# Du får inte göra så här…..=)). Hur ska jag kunna leva utan honom? Han ser ut som om han fått en puss av en snögubbe. Om han bara är borta en dag, så vet jag ingenting om det……
// Malin