Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 495 ggr
Millan1971
0

Nu så har jag 2 kvar...

Och skall fortsätta förhoppningsvis att ha det så! Jag skall prova att ha kvar 2 av mina bäbisar o se om min dotter inte blir allergisk…Har gått bra hittintills;)Arwen o Ronja får vara kvar här hemma så länge det funkar! Saknar mina andra kissar men VET att dom har det bara bäst;) Snart är det sommar,skall bygga en kattgård utanför så kissarna får leka o busa där i…håll tummar tår o tassar på att detta nu funkar för alltid!!!Tror att det blev en chock för min dotter då jag skaffade så många katter på en gång så att hon blev överkänslig men nu med två verkar det iaf gå bra!Ha det bra allihop!!!

heliotropes
0

Hoppas att det kommer fungera,här hemma fungerar inte exoter,men perser. Kan man ha kattfritt i sovrummet är det mycket vunnet.

Eva // medarbetare på Perser

Millan1971
0

Ja jag tänkte samma sak! Mina älsklingar får inte längre vara i sovrummet!Det blir dom så ledsna av men vad göra?Dom har så många andra rum att vara i….så de blir nog vana efter ett tag…Hade en exot,hon har flyttat,det blev genast mkt bättre då samt att min fertila hane fick nytt hem…

Annkis54
0

jag håller alla tummar o tår för er
o det KAN faktiskt vara så att det är exon
hoppas det
hoppas oxå att detsamma gäller för lars_kd

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se