Perser iFokus

Perser

Etikett: ot-allmänt-prat
Läst 793 ggr
blackangel
0

En spökbild på min vovve:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bild för några veckor sen o tycker mej se lite andeväsen;)

Tessan73
0

he he , ja det kan man ju säga….undra vad han ser som inte du ser :)

UlricaAndersson
0

hihi, kanske lite orber och liknande ;P

blackangel
0

Det lustiga är att det bara dyker upp skumma saker då Kiara e med på bildernaFundersam

blackangel
0

Här kommer fler mystiska

blackangel
0

och ännu en hehe

Kittentotts
0

Tror du får rengöra linsen på kameran så slipper du alla spökisar runt iallafall

/ carina

Millan1971
0

När jag filmade Kiara med min mobiltelefon så kom det även där en massa orber men inte när jag filmade andra i samma stund…Nu kan inte jag lägga in den filmen här men detta är faktiskt sant! Om det skulle vara smutsig lins på kameran som syrran har så borde det ju vara så på andra bilder med vilket det inte är!!!!!

Annkis54
0

finns MYCKET runtomkring oss som vi inte ser
men som kameran ser
visade Kiara nåt speciellt??
har du sett att det finns en övernaturligt ifokus
lägg in bilderna där o fråga vad de tror

glöm inte att berätta hur det går

"den världen" är såååå spännande

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

blackangel
0

#8haha ja jag har gjort det får se vad de säger…#6 linsen var faktiskt ej skitig o andra bilder som e tagna på tex mej o gugge från samma ställe visade inget, skumt….

Mustang
0

Det är blixten som slår mot partiklar i luften, vanligt fenomen.

Mvh AnneSkrattande

heliotropes
0

Tänkte skriva detFlört…..men….det är ju roligt med lite mystikSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

#10+#11..hehe
förstör inte det roliga nuFlört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
0

Nääänä!!!!Skrattandehehe!! Schhhh!!Flörthan´t sagt nå!!

Annkis54
0

hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Erna
0

Tja, vad det är på dina bilder är svårt att säga, men man ska inte avfärda sånt utan vidare.

I mitt hus, med historiska anor, spökar det absolut, ibland mer och ibland mindre. Ett medium har varit här före min tid och hon sa att hon aldrig upplevt så spök nånsin.

Mest bråk var det när vi renoverade köket, sedan lugnade det ner sig. Jag är ganska mottaglig och har upplevt många konstiga saker, senast för några dagar sedan. Vår elektriker har också sagt att elfelen i huset inte kan förklaras.

Somliga tror inte på sånt de själva inte sett, men har de sett planeten Mars? Ändå tror de på den. Folk tror också på Gud och Jesus, men har de sett dem???

Jag älskar TV-program om det övernaturliga, t ex Mannen som talar med andar på TV 4+, samt Sylvia Browne som ibland (vissa onsdagar) är gäst hos Montel Williams på TV3.

MVH Erna
medlem i FGK-IDP
www.yamacatos.se

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

heliotropes
0

Jag tror starkt på andeväsen…..varför inte…allt består i energi.

Annkis54
0

ja..mitt andra stora intresse är ju reiki o kanalisering

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

blackangel
0

ja jag tror helt klart på andeväsen av alla dess slag, tyckte bara att det e skumt att dessa saker(vad det nu e) bara dyker upp då min Kiara e med på korten:)…Bor i ett gammalt hus oxå så kanske de e med som bott hät förut vad vet jag, dimman på första bilden var mest mystisk iallfall….

Millan1971
0

Ja jag har oxå bara fått fram dessa orber eller vad det är när jag fotar eller filmar kiara…ingen annan vare sig människa eller djur fast jag fotat på samma ställe…