Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 350 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Skärtorsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken solig härlig morgon vi har i KungsbackaCool

Idag tvättar jag, tvättmaskinen har varit kass, så har hållt på sen 6 imorseFundersam

Imorgon ska jag ha släkten här, Både jag och min dotter ska firas, jag blev ju ännu tantigare häromdagen med mina 42år, och min dotter blir bara 22år. Dottern fyller år den 27 mars, men hon är aldrig hemma detta datum i mars månad, det är då VM går i Teamåkning på olika ställen i världen, i år åker de till Budapest, säsongens sista tävling"phu"sen får man se henne mer här hemma

Nu ska jag fortsätta skura golv mm, alla i släkten har ju astmaSkrattandeKatterna bor i kattrummet då de är här, brukar gå toppenbra förutom med min gnälliga morsa, men hon har ju ont överallt ändå

Kram på er alla / Carina

krasivis
0

Godmorgon!

Här tvättas och städas det också. Det är ganska kallt här ca minus fyra grader men det är klart och soligt väder ute. Härligt!

Ha´en bra dag alla

önskar

Elisabet

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Hos oss snöar det för fullt, så vi får en vit påsk.

Önskar er alla en riktigt trevlig och bra påsk! Glad

SussiF
0

Här är det också kallt och soligt, skönt att se solen ! Man känner sig lite piggare då.

Jag och Saga befann oss på "kollisionskurs" i morse så min dag har väl inte börjat så där jättebra :-( Hon är ju envisare än en åsna !!! Hoppas hon har lugnat ner sig tills i eftermiddag då jag ska hämta henne.

Idag ska jag bada en av hundarn, vi ska på utställning i Stockholm på söndag. Hon är inte så van vid utställningar så jag hoppas det går bra ändå…..

GLAD PÅSK !!

diana_
0

Skrattande

Marita-L
0

God middag !!
Ja idag har det varit full rulle… sedan har min Gloria börjat löpa…

Nu har man ätit å skall vila lite…sååå trött i dag.

Ha en bra påsk
/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

idag har varit en bakdag
3 sorter färdiga nu
kattungeköpare på besök imorgon om vädret tillåter

sen hoppas jag att Jonas kommer hit i helgen o BESTÄMMER om mina exoter är exoter hahahaha

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

blackangel
0

Glad påsk, här e det fint väder för en gångs skull, dricker lite rödvin mums