Vuxna...... eller väx upp!!!!!!
Nej men oj,oj oj.Jag blir alldeles matt!!!!!!!!
Har alltid sagt att jag aldrig ska gå med på någon lista,men så gjorde jag det för PERSER i fokus tyckte jag såg ut som en bra sida med mycket tips och råd om våran ras Perser, men nu tycker jag det börjar likna syjuntefasoner eller lekskolan med bara en massa personangrepp.
Trevlig kväll Ylva

Brukar inte vara så här, hoppas du stannar kvar så du får uppleva hur trevligt vi brukar ha det
/ Carina

Välkommen till kattuppfödningens baksida, dyker bara upp ibland så stanna får du se. För det mesta är det stöd och uppmuntran.
Det här är inte den VANLIGA(STE) tonen här så stanna kvar här och delta i de samtal som håller den VANLIGA tonen!
Kram
jag var inne en sväng här igårkväll o såg att det var lite påhopp i nån tråd…men så är det väldigt sällan här
ofta är atmosfären go o gla…precis som det ska vara
nu hittar jag inte nån tråd alls med negativ energi i
kanske den/dem är borttagna
jag tänker i alla fall inte leta efter de..utan ägnar mig åt de goa o glada
Mina goa 4 småttingar som racar runt på golvet…
mina goa nya snyggingar från Tyskland..
Pärlans supermumsiga rödvita harlekin
du ser…man kan ägna sig åt annat om det är lite dålig stämning här inne ibland
eller så låser man tråden
,,fast det kan ju bara vi Medarbetare göra
hoppas att du ger forumet en chans till
det är det definitivt värt

Nu verkar det som om jag har missat något :S.. Perser i fokus är ett jättetrevligt forum och jag har fått så MYCKET råd och stöd härifrån :D

#4 Angående dina små racetottar när får vi se mera? De är nått att fokucera på. Småttingar det goaste som finns.

håller med om att detta är ett bra forum! Har fått mycket stöd och råd här men visst kan man ibland läsa vissa som är avundsjuka på andra…men är det inte alltid så i alla forum oasett vad det är för djur man föder upp…man behöver inte lägga nån energi på dessa utan hoppa över dom inläggen!!!!
Säger som de andra, håll dej kvar, detta forum är allt som oftast snällt och positivt sen så kan man ju inte leva i total harmoni hela tiden då vi är många som är här och mycket olika tycken och viljor. Stanna ett tag till iallafall och ta sen beslut.

detta är ett br forum men ibland får man bita ihop o inte bry sig i allt som skrivs;)

Även jag tycker att detta forum är trivsamt och innehåller ovanligt lite påhopp och elakheter, utan istället stöttar och hjälper alla varandra här. Så ge det en chans till, för du kommer att gilla stället!!
Vet för övrigt inte vilken tråd med påhopp det handlar om……

# 0 Edgehouse,Ylva……Jag har försökt att pm:a dig :-)
Kan du inte höra av dig till mig på min mail eller telefon
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~