Godmorgon 19/3
Sitter här kl 7.15 och solen strålar in genom fönstren och snön ligger kvar. Är lagom pigg efter att jag blev väckt i natt kl 2.50 av att brandlarmpet pep till då och då. Något dj*la batteri som tagit slut. Kunde inte somna om…. Hur mördar man en brandvarnare?

*asg* Hur mördar man en brandvarnare? :-) Ett förslag är att ta ur batteriet och köpa ett nytt *fniss*
Vaknade oxå tidigt trots att jag är ledig och fick sova HUR länge som helst. Men så är det alltid då man vet att man får sova,då vaknar man pigg som en lärka runt sex halv sju.
Idag ska jag vara hemma och påskstäda och försöka att hinna med att bada en o annan katt.
Och vädret….jaaaa vad ska man säga om det? Ser ut att bli en klar dag kanske solen tittar fram lite senare under dagen,lite snö på backen men absolut inte mycket.
Ha en underbar dag allesammans.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Flinade gott åt brandvarnarn
Va med om samma då vi flyttade in här, vi har inte haft detta innan, usch så oansvarigt, men men! Vi vaknade också en natt av det pep, och ingen fattade något, så puttade jag på gubben"Johnny" vad är det som låter, upp upp, jag är nämligen mörkrädd
Ska bli en härlig dag idag, ska på stan o fika med en här på forumet. Och att bara få komma ut och göra nått trevligt är så härligt.
Påskpyntar och har redan gjort klart riset, men men, de ligger konstigt nog över hela golvet på morgonen, några troll lever sjutton om nätterna här
Nu ska jag klippa kajsa vovven i ansikte och baken, nu ser hon knappt längre
Igår skickade jag vår ena tjej på parning till en av mina sålda hanar, så spännande se om detta blir något
Kram på er alla!
/ Carina
Jaa, det där med brandvarnare har man ju varit med om….. Jag förstår inte varför batteriet alltid tar slut på natten !! Man har ingen som helst aning om vad det är som låter och var det kommer från ! Både katter och hundar reagerar….
Här är det ömsom sol ömsom snö idag, det ligger ett tunt lager på backen men det försvinner så snart solen kommer åt att värma lite.
Idag ska jag passa på att åka in till sta'n (V-ås) och göra slut på lite pengar…..
#2 Spännande med honan ! Du meddelar väl hur det går?

Ha en bra dag !

Här har det snöat hela natten,det har nog kommit 5cm som ligger kvar ännu.Det ser mer ut som det ska bli jul än påsk.Påskpyntat har jag gjort,riset står på ett bord bakom glasdörren,dit katterna inte kommer,annars hade det nog legat fjädrar överallt misstänker jag.De älskar nämligen vippor.

Hrm mörda en brandvarnare….nja det går nog inte! men du får skicka den till tippen och köpa en ny!
Själv så sitter jag på jobbet och väntar att färgen på min kund ska verka klart så jag kan skölja den. I dag skulle jag velat vara hemma för jag är genom förkyld IGEN Jag bara hatar att vara sjuk…….men men snart är det påsk då ska jag ligga och sova!!!!
Men du Englagirl du kan väl komma till mej och hjälpa mej att påsk städa oxå????? Du kan få lite vin med russian i
…………Vi ses på måndag vännen.
Ha en bra PÅSK alla!!!!!!!
Kram Chatrine

#5 Njaaa har ju 120 kvadrat att påskstäda själv så det räcker nog…..och förresten….vaddå påskstäda hos dig? Vad ska jag då göra i ditt hem som var skinande rent för bara två veckor sedan som jag var där men det är klart….. vitt vin med russian i är inte helt fel så varför inte :p
Vi ses på måndag i alla fall.
#2 Kul med din hona som är på parning….väntar med spänning på om det ska bli bebbar hos dig med :-)
Kram och jag glömde önska ALLA en GLAD PÅSK
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
här i Trollhättan är det sol o vackert väder..snön ligger kvar…
i högar dit de har kört det
ska iväg på ett litet kattmöte ikväll…så lite smaskigt gott blir det
ha en trevlig påsk alla ni andra oxå
mörda en brandvarnare..kan tänka mig att det måste fungera att ta en kvast eller nån med skaft o slå hårt o slå o slå igen
…….tror jag……………hehe