Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 498 ggr
krasivis
0

GODMORGON fredag 14 mars 2008

Godmorgon alla!

Här i Mälardalen är det lite mulet ute och ca en grad varmt. Idag ska jag gå till hårfrissan och få håret klippt och slingat.

Med alla mina katter är det bra förutom att de löper tätt. Gabbe begriper fortfarande ingenting om vad han ska göra. Hoppas att han snart ska komma på vad det hela handlar om!

Ha´det bäst idag önskar

Elisabet

Kittentotts
0

Godmorgon fr Kungsbacka

Regnet har uppehåll just nu

Idag ska jag bada 2 katter till Minst

Sen ska jag packa pojkens kläder då han ska till kortishemmet i helgen

Vi ska planera något mysigt imorgon för jag fyller år, vad man nu ska fira det för? Gammal kärring är väl iget fira?

/ Carina

SussiF
0

Här i Svanå skiner solen !!! Det är ganska skönt om man hittar en solglimt att vara i :-)

#1 Man ska inte tänka som så att man blir äldre, tänk istället att du har överlevt ett år till, då kan det kännas mycket trevligare att fyll år !!

Grattis i förskott !

Dolleminas
0

Här är det fredag och jag är redan yr… (var till läkaren i veckan och fick svaret att jag har virus på balansnerven, en svit efter influensan…) samtidigt håller jag på med att fixa inför den ena sonens discokalas ikväll (han fyller 7 idag!) så antingen sitter jag och pysslar eller så går jag lite försiktigt och fixar… ute är det gråmulet och nån enstaka snöflinga singlar ner…

Ha en trevlig dag #1!! (man är aldrig gamlare än man gör sig…)

Ha en trevlig helg allihop!

Kittentotts
0

#3 Detta med virus på balansnreven hade jag för några månader sen, fy fy, kunde lika väl tagit en fylla kändes det som

Krya på dig!

/ Carina