God morgon fredag !
Ja i dag har jag lite packning å små saker för mig sedan skall jag försöka bada DaCapo för sista gången för han är en gris
. Nattens sömn har inte varit den bästa "någon" har snott min bästa kudde å vräkt ut sig över hela den hela natten lång….Jag tror han börjar på Da å slutar på Capo
.. Hadde inte hjärtat att ta bort honom ..han låg så gott…helt utfläkt över hela dunkudden..
Ha en bra dag och ni som åker till Halmstad i dag..kör försiktigt å drick inte för mycket vin i kväll..fniss..
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

God morgon i solskenet!!
önskar Izabella och matte:)
MVH Isnornin

Marita….haha..undrar om våra kissar är enäggstvillingar? Ditha har gjort exakt samma sak!
vaknade av hennes enorma svans i näsan och munnen flera ggr. Hon låg och som pressade undan mej från kudden. Knaskatter.
Lycka till med badande och utställning i helgen alla ni som ställer ut.

Godmorgon!
Har varit med pojken min i skolan, han är för tillfället mkt deppig över att ha varit utsatt för några barn, så nu får han bestämma om jag ska med el inte varje dag. Ska tillbaka i eftermiddag en stund. På Tisdag ska storebror vara med en stund. Lärarna har varit jättefina i denna situation, nu hoppas vi det vänder, barnen förstår sig inte alltid på vår pojke, och Jimmy vår pojke har svårt förstå dem också ibland.
Jag har idag suttit en stund med min hemsida, ska börja måla lite igen, så har nu lagt en länk t detta på min sida. Måste för hjälpa dottern kunna fortsätta sin konståkning, så ni som vill titta gärna in.
Lycka Till alla som ska ställa ut i helgen!
/ Carina
God morgon!
#0 Det där känner vi igen. Ibland undrar man hur katterna kan ta så mycket plats trots att de är så små?
#3 Lycka till med din pojke Carina, förstår att det måste vara jobbigt.
Idag fyller min yngsta son 5 år och vi har sån tur att jag är ledig idag, så sjävklart får barnen vara hemma med mig. Vi har firat honom på morgonen och han har fått två star-wars lego skepp och ett "laser" svärd som han önskat sig. Med andra ord så är det bara star-wars som gäller nu hi hi. Nu har han och storebror börjat leka för fullt :)
Ska försöka mig på att städa ordentligt, men det märks ju knappt att man städat nu när katthåren flyger omkring som virvelvindar :( Tur att gästerna inte kommer förrän ikväll, då inte solen skiner direkt in och avslöjar allt hår och damm ha ha…
Lycka till ni som ska ställa ut!
Kram
//Trini