Sötaste fönsterprydnaden:)
Är inte här så ofta just nu, men måste få visa min söta "fönsterprydnad";) (Wilma)
ZzzZz
Suck, vad vill du?

Ser du inte att jag sover?

Min lilla Sötnos
Denna mycket sällsynta prydnad går även att köpa som extra hårig..*fniss*
Vad söta dom är båda två !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka fina bilder!
hihi vad många fina fönsterprydnader det finns=)

ohh vilka fina bilder ni visar upp,,,
//Tessan

#9 Hi Hi Hi vad mysig han är! Är det denna pojken jag va så förtjust i som liten? Börjar fundera nu
/ Carina

Måste bara visa min SOL dyrkande katt(ordlek=våran kattklubb)
Det är GIC S*Amors Troll Venuz som älskar att ligga i solen .
Gärna utfläkt som en trasa!
Sen flyttar hon sej eftersom solen flyttar sej!Så att hon alltid har sol på sej!Och givetvis i fönstret!
Sen att hennes Svarta päls inte är svart bryr hon sej inte om!
Hon vill ju bli brun

#13 Nu gav du mig en ide för slippa få rivna krukor, ska bredda mina fönsterbrädor, och så ska jag ha en kant framtill så de står kvar
Min sötnos ser ut må bra i fönstret!
/ carina

Är det maskot som gör så? Får nog teckna drulleförsäkring i uppfödarförsäkringen dolda fel. AjaBaja Maskot! 
Ser ut som han gömmer sig av skam med ju på bilden:))
/ carina

Snälla Carina, nu har jag sabbat igen. Vill du hjälpa mig? Tack på förhand /Lena
Klart jag vill hjälpa dig Lena
Har du bilden hemma utan att den är redigerad?
Den va så liten nämligen
/ Carina
Lena W
Betty Back`s Exotics
hahaha Lena vilka fina fönster katter du har…men halleduttandå vilka små foton.. men Carina fixar dom nog snart…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#16 Han ser alltid ut så när han är nyvaken, ansiktet uppåt och smaskar som 17 när han slickar sig på nosen varje gång han vaknat, så numera heter han Smaskot… Kärt barn ni vet.
#17 Jag har faktiskt inga plastkrukor men tror nog att både Plantagen och Blomsterlandet tex har snygga i plast, "ute"krukor finns det ju gott om i plast …
En kompis till mig kör med kraftig dubbelhäftande tejp, men då får man jobba om man vill byta krukor….
/Anne
Tänkte jag skriver här under til dig! Ha Ha vilken bild! Ett råd gällande krukor, Nu har ju min gubbe något de kallar------kan inte skriva ordet för då är jag rasistisk, men det är en kletig svart massa för hålla skärmarna de ska måla på billackeringar på plats. Som häftmassa men mkt effektivare. Detta har jag under alla prydnadssaker mm hemma. Ett råd ha häftmassa!
/ carina

Vilka sötnosar !!

/Anne