Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 721 ggr
Naquita
0

Sötaste fönsterprydnaden:)

Är inte här så ofta just nu, men måste få visa min söta "fönsterprydnad";) (Wilma)

ZzzZz

Suck, vad vill du?

Ser du inte att jag sover?

Min lilla SötnosKyss

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna mycket sällsynta prydnad går även att köpa som extra hårig..*fniss*

Boromir
0

Dessa prydnader är bland de vackraste av prydnader. De är bra att de dessutom finns i olika färger, då inredningen varierar i olika hem. Mina har även inbyggd smådjursbekämpning. 
// Malin

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=02b8faa9-1233-4263-8fbe-14faf92eb842&Filename=juni 27a.jpg)

Marita-L
0

Vad söta dom är båda två !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Visst är de fina våra prydnaderSkrattande

yadhayezibas
0

Såna har jag oxå… Glad

Trini
0

Vilka fina bilder!

Naquita
0

hihi vad många fina fönsterprydnader det finns=)

Tessan73
0

ohh vilka fina bilder ni visar upp,,,

//Tessan

dexter
0

Hehe här kommer en rolig bild på Dexter….

Kittentotts
0

#9 Hi Hi Hi vad mysig han är! Är det denna pojken jag va så förtjust i som liten? Börjar fundera nu

/ Carina

frukove
0

Måste bara visa min SOL dyrkande katt(ordlek=våran kattklubb)

Det är GIC S*Amors Troll Venuz som älskar att ligga i solen .

Gärna utfläkt som en trasa!

Sen flyttar hon sej eftersom solen flyttar sej!Så att hon alltid har sol på sej!Och givetvis i fönstret!

Sen att hennes Svarta päls inte är svart bryr hon sej inte om!

Hon vill ju bli brunCool

Mustang
0

Vi har åxå något i fönstret men vi e inte säkra på vad det är för något, "det" ligger ofta och spinner bakom kökssoffan….

Hmmmmm….?

Mustang
0

A-ha! Det va ju bara Maskot…..Skrattande

Kittentotts
0

#13 Nu gav du mig en ide för slippa få rivna krukor, ska bredda mina fönsterbrädor, och så ska jag ha en kant framtill så de står kvarSkrattandeMin sötnos ser ut må bra i fönstret!

/ carina

Mustang
0

#14 Annars blir det så här….

Han välter krukor i sömnen. Men bara i vardagsrummet som tur är för där faller dom inte så långt.

/Anne

Kittentotts
0

FörvånadÄr det maskot som gör så? Får nog teckna drulleförsäkring i uppfödarförsäkringen dolda fel. AjaBaja Maskot!  Flört

Ser ut som han gömmer sig av skam med ju på bilden:))

/ carina

Bettyback
0

Vilka härliga bilder. Mina kissar älskar också  att sitta i fönstret. Här är det Gustaf som sitter "fint".

#15 Mycket ofta ser det ut som hos dig. Mina keramikskrukor är slut och jag letar efter snygga plastkrukor. Var hittar man det? /Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics

Bettyback
0

Snälla Carina, nu har jag sabbat igen. Vill du hjälpa mig? Tack på förhand /Lena

Klart jag vill hjälpa dig LenaSkrattande

Har du bilden hemma utan att den är redigerad?

Den va så liten nämligen

/ Carina

Lena W

Betty Back`s Exotics

Marita-L
0

hahaha Lena vilka fina fönster katter du har…men halleduttandå vilka små foton.. men Carina fixar dom nog snart…Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Mustang
0

#16 Han ser alltid ut så när han är nyvaken, ansiktet uppåt och smaskar som 17 när han slickar sig på nosen varje gång han vaknat, så numera heter han Smaskot… Kärt barn ni vet.

#17 Jag har faktiskt inga plastkrukor men tror nog att både Plantagen och Blomsterlandet tex har snygga i plast, "ute"krukor finns det ju gott om i plast …

En kompis till mig kör med kraftig dubbelhäftande tejp, men då får man jobba om man vill byta krukor….

/AnneSkrattande

Tänkte jag skriver här under til dig! Ha Ha vilken bild!   Ett råd gällande krukor, Nu har ju min gubbe något de kallar------kan inte skriva ordet för då är jag rasistisk, men det är en kletig svart massa för hålla skärmarna de ska måla på billackeringar på plats. Som häftmassa men mkt effektivare. Detta har jag under alla prydnadssaker mm hemma. Ett råd ha häftmassa!

/ carina

UlricaAndersson
0

Vilka sötnosar !!

Lovebuffen
0

Vilka härliga bilder på söta katter!

Även mina älskar att ligga i fönstret, de gör det varje dag. Jag har lagt ut vikta fleeceplädar i alla fönstren så de kan ligga skönt när de ligger där och spanar. De uppskattar det mycket.

Bubbas
0

Här kommer en till som tycker om att "sola".