Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 400 ggr
SussiF
0

Godmorgon torsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från ett grått och ruggigt Svanå. Ska snart skjutsa iväg Saga till dagis och själv tar jag mig en sväng in till Västerås. Jag hittade några begagnade kompostgaller som jag ska köpa för framtida behov. Ska iväg och para min ena tibbetik i helgen, hoppas det tar :-)

Ha en trevlig torsdag !

Cajza
0

Godmorgon från ett blåsigt, regnet och tråkigt Trelleborg. Vad jag är trött på dessa väderbyte. i förrgår, sol och varmt, igår snö, minusgrader och "skrapa rutor". Jag längtar till våren och värmen nu. Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

yadhayezibas
0

Godmorgon!
Här i Linköping är det oxå grått o regnigt tråk väder. Visste hur vädret var innan jag öppnat ögonen för jag hade ont i huvudet när jag vaknade.Är jättekänslig för väderomslag.

Jag jobbar på dagis så sånt här väder vill jag inte ha nu. Blöta geggiga "galonisar"  usch.. en vattenslang skulle vara bra att ha och spola av barnen med när de varit ute.. Cool  Håller med dig Karin- jag längtar oxå efter våren och värmen! Jag har iofs en resa att se fram emot, vi åker till Las Vegas torsdag nästa vecka och där ligger temperaturen runt 20 grader. Ska bli skoj!!

Ha en fin dag alla!!
Mvh
Pethra

Cajza
0

#2 Jag jobbar också på dagis och det är jobbigt med våta och geggiga barn. Jag är på en 1-3-årsavd. de sitter och kryper mer än går. Vi har även magsjuka hos oss nu, så idag är jag hemma, magsjuk, (vilken löneförmån)

Vilken lyx åka till Las Vegas, hoppas du får en trevlig resa. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Mustang
0

Godmorgon från ett blåsigt å grått Halmstad… Det som va så fint igår, rena våren.

Bet just av en lagning på en kindtand när jag åt min frukost- müsliGråter. Hälsosamt med müsli? YEAH RIGHT!!!!!?

Nu får jag kanske en vit fin lagning istället så man får ju se det positiva…

Ha en bra dag allihopa!

/Anne

Marita-L
0

God morgon från slaskiga Viskafors!
I dag ska jag gå å plocka lite, göra ordning bilen för färd till HalmstadGlad

Sedan ska jag nog ta det lugnt för mina krafter behövs nog till helgen.

#0 åh vad spännande…hoppas det tar sig =))
#1 sol å värme..åh vad härligt

#2 Las Vegas vad kul !!! Spela nu inte upp alla pengarna..fniss…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

isnornin
0

God morgon.

Min älskade Izabella ligger på fönsterbrädan och myser just nu efter att ha lekt titt ut bakom gardinen (favorit leken). Solen skiner men det blåser kallt….Fönsterväder alltså tycker Izabella och jag;)

Ha en bra dag!!

MVH Isnornin

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Vaknade med dunkande svår huvudvärk, usch mår verkligen pyton idag, så det blir sängen största delen denna regniga dag. Mina kroniska sjukdomar bråkar extra mycket med mig just nu. Ledsen

Önskar er alla en BRA DAG!

ophelia
0

Godmorgon på er!!!

Här på Österlen regnar det,igen blåser gör det också som vanligt.Jag blir såååå deppig av detta vädret eftersom kroppen värker mera.

#2 Så underbart att få åka till Las Vegas hoppas du fotar mycket så vi får se hur där är.

#3 Krya på dig Karin magsjuka är jobbigt.Lycka till på utställningen i helgen.

Lycka till alla ni andra som ska till Halmstad.//Sylvia

blackangel
0

OH fy då magsjuka bläää, min stora marddröm då jag blir tvungen att åka in på lasarettet då:(… Ja idag den 5:e e det min njures 11 års dag!!!! Tänka sig 11 år sedan min mor skänkte mig en andra chans till ett någorlunda friskt liv utan hemska dialys maskiner burr…. Tackar gud varje dag jag får slippa att vara njursjukGlad

Kittentotts
0

God eftermiddag från Kungsbacka. Soligt men blåsigt, mkt skönt i solen där det inte blåser iallafall. Katterna har fått gå ut i vår lilla rasthage första gången

#2 Usch va fuskit! Men du kan skicka kissarna(de små hitSkrattandeJag kan ha dem på obestämd tid

#3 Trist med dessa förmånerFot i munnnenMen det är ju vad man får räkna med som dagispersonal"tyvärr" Ibland önskade man de höll hemma barnen så fort de misstänkte, och så länge att inte det finns kvar något då de är tillbaka. Men det fungerar inte så ibland. Min tös jobbar ju med på dagis, just nu är det ett av barnen som har ett syskon som har det hemska viruset som kan ge hjärnskador och annat, och detta barn är själv under 2år, man tänker på de andra, smittan detta barn kan ta med

#4 Är du gravid? hihi jag bet alltid av tänder vid gravidteten nämligen. Hoppas du inte har ont bara, synd behöva lägga pengarna på detta istället för nåågot annat roligt bara

#7 Ja detta med huvudvärk är det värsta som finns för mig med, migränanfall 3 ggr dag minst, så deppigt. Värken är också jobbig. Hoppas du får en bättre dag imorgon, så tänker jag för varje kväll jag lägger mig

/ Carina