Blir så ledsen
Usch,var in på blocket igår o såg då en annons om en exottjej för 500kr eller högstbjudande????Hur kan dom ens skriva så???Det är väl ingen bil dom säljer!!!Fin var hon också…kanske något för er som letar efter en exot???Tror hon var under avgränsande län från dalarna….

Menar du den i Borlänge?
MVH Isnornin

Ush fy o blä för sånt folk.

Hmm ja du syster vem e det nu som e en annonsspion;)

Alltså nu tycker ju inte jag det gör något om en person säljer en Exotic för 500:-, men högsbjudan hade de kunnat ta bort
Jag har inte sett denna annons ännu, men jag tror inte jag skulle hängt upp mig på 500:-
Detta då jag självt sålt omplaceringar för 500:-, jag vill mina får ett bra hem, detta hittar jag genom att träffa de som tar hand om mina omplaceringar, mina har fått det bra. Jag kastrerar mm innan, jag går back, och det vet jag. Men jag ser inte pengarna i detta fallet, jag söker en adoptivfamilj t min katt som ev kommit hem igen el behöver ro el annat
Maskot här på forumet gick igenom en hel process innan flytt med spolning av kanaler, kastrering, opeartion av nos, nyvaccination, besiktning mmm.
Efter allt så lät jag Mustang här på forumet ta med honom hem för prova, då allt fungerade gav hon mig en symbolisk summa som va så lite, men han har fått ett underbart hem
Inte alltid det låga priset är en negativ tanke, men högsbjudan kunde de avstå
/ Carina

#1 Ja det var henne jag menade! Nej inte mig emot att dom säljer henne för 500kr men jag menade just högstbjudande!!!!Sedan finns det så många oseriösa människor som gärna vill köpa fertila raskatter billigt för att sedan avla på dom!!!!JAG vet då jag själv har annons ute på mina älsklingar!!!

Jag har hört många, som ofta hellre vill ta omplacerings katter och hundar… Men det är så svårt att hitta dem, har ni det stående på era hemsidor i sånt fall om ni har eller sätter ni ut anonser?
MVH Isnornin

#5 ifall vi menar samma så var det ett ruggigt foto på stackars katten!!!
MVH Isnornin
Ja det var inte trevligt skrivet om en katt, till högstbjudande!? Håller med om att det var en fruktansvärd bild på katten :(
Inte vet jag om jag hittade samma katt, fotot var hemskt men om man läste annonsen tycker jag att de verkade seriösa med sin omplacering. Hon var kastrerad/ steriliserad och de ville omplacera henne då katten inte trivdes.
Jag tänker på detta med foton. Jag är ingen duktig fotograf och innan det fanns digitalkameror så har jag inte många rättvisa foton av mina högt älskade husdjur. Jag har roat mig med att scanna in en del bilder, men de blir ju inte bättre för de….detta är en tanke bara, innan vi dömmer andra….

Det är en annons om en katthona på 10 månader,står inget om kastrering utan bara 600(sa fel)eller högstbjudande…nej hon såg inte bedrövlig ut heller,reagerade bara på högstbjudande! denna exot bor i Avesta…
Ok, det kan jag förstå att du reagerade på.

hmm ja du ser det e nog väldigt svårt att sälja sina katter nu så tyvärr kanske de flesta blir tvugna att sänka priserna en hel del

ja det är jätte mycke katter till salu, och så många hemlösa!!
MVH Isnornin

#12 mmm men jag tror knappast att du skulle sätta ut Bea till högstbjudande,eller hur!!!!