Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 938 ggr
Summerwinds
0

Windy fyller 11år idag!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller min älskade Windy - EP & EC Halkatlas Wind Chasing 11 år! Hon är en underbar katt på alla sätt man kan tänka sig!

Jag var 16 år när jag köpte Windy och hade jobbat helger och lov i ett travstall för att ha råd att köpa "en riktig katt". Så fort jag såg henne så visste jag att hon var den rätta! Hon var den enda obokade kattungen i kullen och uppfödaren sa att "hon är sämst typad i kullen men om du ska ställa henne så kan hon nog bli champion iallafall". Jag tyckte hon var den sötaste kattungen i hela världen och nu 11 år senare sitter hon med följande meritlista:

EP & EC i IDP

PR & CH i SVERAK (ställdes 8 ggr innan gränserna stängdes)

22 x Nominerad (2 i SVERAK)

13 x Bästa titlar (1 BOX i SVERAK)

På lördag bär det iväg på utställning i Halmstad, där hon ska ställas i Hedersklass och Veteranklass. Hon känner alltid på sig när det är utställning på gång och då blir hon extra glad och sprallig. Hon kommer att få åka med på utställning så länge hon tycker det är kul!

Windy 4 månader

Windy 11 år

isnornin
0

Vilken skönhet! Grattis grattis

MVH Isnornin

Bullan
0

Där ser man att äkta skönhet består oavsett ålderSkrattande hon har en imponerande meritlista.

*STORT GRATTIS och LYCKA TILL på kommande utställning!Hon har valt en alldeles enastående bra dag att ha födelsedag*!!!

(samma som minOskyldig)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

krasivis
0

Grattis Windy på 11-årsdagen och Grattis Bullan på din födelsedag!!

Tessan73
0

Ojjj vilken vacker katt,,,,,Gtarttis på 11-årsdagen.

//Tessan

Summerwinds
0

Tack så mycket!!

Grattis Bullan på din födelsedag också Rosor!!! Det är en strålande vårdag att fylla år på!

UlricaAndersson
0

Grattis ! Vad häärligt med hela 11 år ! :) Underbart söt är hon ;P

isnornin
0

Grattis Bullan!!!! Ha en bra dag!!!

MVH Isnornin

Marita-L
0

Grattis på 11 års dagen super snygg !!! Och grattis Bullan på din stora dag !!!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
0

En välbevarad 11-åring

GRATTIS !!

diana_
0

Oj vad fin!! grattis på födelsedagen!

Grattis Nina också!!!Skrattande

yadhayezibas
0

Sämst typad??? Oj då vill jag INTE se hur de andra i kullen ser ut för deras nosar måste kommit ut i nacken. Oskyldig

GRATTIS på 11 års dagen till en supervacker primadonna!!Glad

Lovebuffen
0

STORT GRATTIS! Hon är verkligen jättesöt!!! Förstår att hon vunnit fina priser!

GRATTIS också Bullan på födelsedagen!

Kittentotts
0

GRATTIS!  Så fin hon är!

/ Carina

Summerwinds
0

#11 ja "på den tiden" skulle de vara ultratypade. Den näsan som Windy har blev mer poppis några år senare, när näsorna skulle vara bredare med stora näsborrar.

Trini
0

Grattis fina damen!

Liljekatten
0

Grattis till Windy på 11-årsdagen! Vi syns i Halmstad på lördag. Ska hålla tummarna för att du fyller på din "meritlista" lite till!

Chiarettos
0

Ett STORT GRATTIS till en vacker 11-åring

/Bodil

Elisabet-E
0

Varmt grattis på 11-årsdagen Windy!!!! Att du är en väldigt vacker tjej vet jag som träffat dig många gånger och även bevittnat dina utställningsframgångar.

Ha en riktigt bra dag med mycket oxfilé!!!

Summerwinds
0

Tack allihopa för era fina ord och gratulationer! LoverJag blir jätte glad!

#18 man kan nästan tro att du är lite synsk…för Windy har precis firat med Hill's Beef (den sorten har jag aldrig köpt förut - förrän igår)!

[Guardians]
0

Oj, ett stort GRATTIS till en dam som har all skönhet i behåll.

Bettyback
0

Stort grattis i efterskott. Windy bär sin ålder med heder. Ska bli roligt att se henne på lördag.Lycka till !

Grattis i efterskott till BULLAN !!

Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics