Colourpointkull Nr 2, första korten

Grattis till dessa tre sötnosar, vad skoj att få se dem på foto. Lycka till med dem. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Vilka sötisar!!! 

Grattis till kullen…vilka söta små gryn !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis till dina nya söta kattungar.
Lycka till med dem.
// Mia
// Mia
Grattis till nya minisar!
//Trini

Grattis till bebisarna
// Lillevi

Grattis till bebbar
Tack alla! Det känns lite konstigt, för Dessis kull har tagit all uppmärksamhet från oss här hemma, kanske för att de kom först. Dessa små finns mest på sidan om. // Malin

Jättesöta. Är det perser bebisar eller exotic?
#13 Det är perser.

Så fina!
/ Carina
ååh så fina dem är malin!!
Grattis till de söta bebbarna!

/Lotta
Ja kan avlasta dig med några
så kanon söta ..mums..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Så himla fina!!!
Och söta!!!
Åhh så sööööta!! #19 är en klar favvis! 
Ohhh, sickena sötisar!!
Jag blir så otroooligt sugen ska du veta, vill så gärna ha en fin colourpoint att ställa ut, men jag har sagt att jag ska vänta några år nu. Vi har ju lilla fina Casey bebban nu, så jag bör hålla mig till tåls :)
#22 Det går bra, jag skickar dem med posten. Vilka och hur många vill du ha?
#23 Tack, tack! De är som mysiga nu när de börjar komma ut ur boet.
#24 Ja, hon ställde till det för mig. Jag hade redan bestämt att jag skulle behålla en brunsköldpadda ur den andra kullen och jag vill helst ínte ha två. Men hon kanske ska flytta till dig?
#25 Jag tycker också att jag blir sugen på en massa fina kissar hela tiden, det är jobbigt. Nu dröjer det ju ett bra tag innan jag får fler cp igen, eftersom hanen jag köpt inte är det. Men om du blir sugen på en bärare kommer vi kanske att ha ungar nästa år. Då hoppas jag på exo också. Mitt projekt är ju att sedan para tillbaka cp på någon ur de avkommorna. Man får inte ha bråttom. // Malin
#26 iiihh och jag som är såååå sugen på colourpoint just nu
.
Jag har ju planerat en egen kull vid nästa löp på min blåskptabby colourpointbärare och en blåtabbymaskad hane. Förhoppningsvis blir det någon/några colourpointar i den kombinationen och kanske, kanske t om någon fin hona som jag kan spara
!
#27 Jag håller tummarna för dig, att du får nån fin hona, det är ju så¨himla spännande. Jag vill ju också ha tabby, men det får vänta till senare. Blåtabbymaskat är så fint, men nu med alla mina bruna så har jag ändrat mig lite, en bruntabbymaskad skulle inte vara fel. // Malin
#26, näe jag är inte intresserad av flera bärare, dem har jag gott av :) nu vill jag ha en riktig colourpoint, med fina blåa ögon :) Ja, det är jobbigt med ha-begäret, man blir ju helt sjuk på alla fina katter som visas :) Men men, det är bättre att ta det lugnt och verkligen planera..Lycka till med dina kommande kullar :)