Godmorgon 3 mars
Godmorgon på er alla!
Här vaknade man till nysnöat,snart är det bara blask antar jag.Idag ska jag uträtta lite ärenden.Ha en trevlig dag!

Godmorgon! från Österlen
Här är det solsken idag.Det har slutat att regna men blåser fortfarande.Ser ut att bli en fin dag.Ha en bra dag!//Sylvia

Godförmiddag från Svedala
Här är strålande sol, lugnt och fåglarna kvittrar. Det är vår i luften och knopparna är stora på träd och buskar. En underbar måndag. Ha en trevlig dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Gomorgon från ett gråmulet Gävle. Här faller det lite snö, och marken är vit.
Hoppas alla får en bra dag
//Tessan

God morgon från Dalarna
Här skiner solen!
MVH Izabella och matte 
MVH Isnornin

God morgon från Bohuslän. Här har vi strålande solsken och ännu någon enstaka minusgrad. Idag skall det uträttas ärenden och badas katter inför utställning.
//Rolf
God morgon ifrån Linköping!
Här är det underbart soligt väder! Var dock is på rutan när jag skulel skjutsa ena flickan till skolan. Men vad gör det när solen värmer?
Vet inte vad jag ska hitta på idag blev hemma ifrån jobbet igen då min stora flicka (12 år) är sjuk. Sist badade jag ju de vuxna katterna… kanske skulle ta huliganerna idag. Får se..
Ha en fin dag alla!!
Hälsar
Pethra
Godmorgon!
Idag har jag haft sovmorgon p g a att nacken värker. Så nu har jag precis fikat och ska försöka stöka på lite.
Det verkar vara fint väder idag. Himlen är blå med några lätta moln bara.
Ha´en bra dag idag
önskar Elisabet

Godmorgon allihop!
Här i Skåne är det soligt och nästan ingen blåst alls, har som vanligt gått en långrunda med vovven.
Önskar er alla en fin dag!
#7 Tack för tipset! Ska gå in och kika!
Här i Svanå har det kommit lite pudersnö i natt men nu är det soligt och ser ut att kunna bli en fin dag.
Försöker få tag på min veterinär för att få tid för rabiesspruta, djurpass och besikting av Pippi Pop. Hon SKA flytta till Danmark i slutet av månaden! Det blir min första exportkatt :-) Nu hoppas jag bara att någon kärar ner sig i Primus så att han med kan få egna människor att ta hand om !

Här i Ludvika skiner solen från en nästan klarblå himmel.
Själv drog jag på mig en förkylning pga av vädret igår.
Var på hästhoppning och de var råkallt och då är det inte undra på man blir förkylld efter en hel dag .
Grattis till fin första exportkatt, Sussie
Tackar så mycket :-)
#11 Både kul och inte kan jag tro med en export katt.De är ju så långt borta då… Men GRATTIS!
I Karlskrona skiner solen och plusgraderna tickar uppåt
.
Igår förbadade jag Windy och ikväll ska vi förbada Emil som också ska med på utställning i Halmstad på lördag! Det börjar dra ihop sig