Figaro 11 v
Ja å han är så go med ett helt otroligt gosigt temperament. Han är fortfarande till salu men skall ställas först i Nordic Winner -07 ska bli så kul att få en bedömning på honom.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ett till ..

åh min favvo. såååå söt:D
lite fler foton..=))

han är så busig liten kille på vikt 1.6 kilo en så tjockis å go nalle björn..

Å ett sista..

Ohh, vad fina de är! Vad de har vuxit mycket. Underbara är de och jättefina bilder har du tagit! Lycka till på utställningen nu!

Oh, vilka fina goa "pågar" du visar upp. Hoppas det går bra på utställningen, lycka till // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack !! Ja dom har vuxit en del sedan sist 

Vilka söta bilder!! Gillade #3!! Han är jättesöt!

Figarooo mmmmmmm

Oj oj vilka underbart vackra;)

Nallebjörn
Vilket ansikte marita, vilka näsborrar, och öronen som ligger så vackert, önskar dig all lycka på utställningen med denna prinsen
Ja Carina han är en nalle björn vikten har nu gått upp till snart 2 kilo..jisses vad är det jag matar honom med sedan har han så små öron dom syns knappt..tänk om man kunde behålla den här guldklimpen !!!

Så himla fin han är den här grabben
Jag och en väninna har ev. tänkt åka o kika på utställningen då får man ju se dom live, jättekul
// Lillevi
Ja då är dom där plus en massa andra jätte fina katter
ska bli så kul.
#14..åh vad kul att ni kommer till oss
jag kommer att ha mina knappar på mig..o du dina??
så vi inte missar varann

#16 ska verkligen bli kul att träffa alla som ska dit som är med här på listan, och få se alla vackra kissemissar
// Lillevi
Här hittade jag en gammal tråd men "min favvis" i!! Så fin han är!! Hoppas han har det bra i sitt nya hem! Om du Marita får några nya bilder på honom så visa gärna!
Hälsar
Pethra
Här hittade jag en gammal tråd men "min favvis" i!! Så fin han är!! Hoppas han har det bra i sitt nya hem! Om du Marita får några nya bilder på honom så visa gärna!
Hälsar
Pethra
Nej tyvärr inget nytt på honom bara på brorsan men jag har sänt en för frågan.. det senaste var precis när han hade flyttat dit…

ett till…

Hoppas jag snart får några nya för det skall bli så kul att se hur han har utvecklat sig. Hans mamma å pappa väntar babbar nu i Mars ska bli kul å se hur många svarta det blir då..fniss..

Wow vilken bild #21. Superfin.

Snygging är han!! MUMS!! 

Lite lik syrrans wilda hehe

Vilken underbart söt o go kille,,,,*mumsbit*
//Tessan
Tack !! Ska bli spännande å få se hur han har utvecklat..för min äldsta dotter var så ledsen när han flyttade..hon ville så gärna att han skulle stannat..men tyvärr så kan man inte behålla alla… =(
Nu har jag fått lite nytagna foton och här är han… Han skall snart på utställning..kul !! Lycklig kastrat…för hans familj avlar inte utan är bara intresserad av sällskap å älskar utställningar…
Åh wow! Vilket huvud! Han är kanonfin fortfarande! Fina lodjurstofsar oxå..*hihi*
Ja visst..fniss..lite lodjurstoffsar får man ha..sedan kommer dom nog bort innan utställningen..hahaha