Vill visa ny bild på Andromeda

Vilken sötnos! Ett underbart uttryck, näsan är bred o fin
Ser ut att bli en mkt fin tjej t både utst/avel
Grattis t henne!
/ Carina

Jättesöt

Hon är så jättesöt. // Lillevi

kanonfin brutta :)
Väldigt söt liten tjej du har, ser ut att ha massor av päls.
Tack! Ja, alla utom en har riktigt lång härlig päls. Det är lillkillen som inte har så tjock päls än, men det kommer nog. Badade dem häromdagen och "poff" sa de om dem såg ut som om de skulle kunnat rulla fram
.
1# Tack kittentotts, ja hon håller nog för utställning, vet inte om det är en "top show" katt men det är inget "fel" på henne. Jag är ju nybörjare och tycker att bedöma sånt är svårt.Jo, hon har ärvt sin mors breda fina nos.
Lite långa öron för stunden, men det ändras från den ena till den andra veckan och både mamma och pappa har små öron så det blir nog bra det med :)
Jätte söt 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hon växer nog i öronen ska du se :-)
Hon är jättesnygg, att du inte behåller henne!
jättefin ulltott

Vilken sötenosa!

Oj oj oj så söt,,,du kan skicka hit henne på en gång
underbar liten ulltuss. Lycka till med henne
//Tessan
Säger det igen, jag är sååå svag för blå kattfröknar så nu får du snart inte visa fler bilder på henne
Hon är såååå söt!

/Lotta

"12 säger det samma;)
Hihi! Tack snälla ni :)
Nej jag kan inte behålla henne, jag behåller ju blåtabbyn ur kullen. De är likvärdiga dessa fröknar, men jaa visst, ibland känner jag att jag kan behålla henne också, hmm, om inte rätt köpare dyker upp så kanske jag gör det :)
men vilken fin liten fröken Maggan47
Andromeda kommer flytta till Nacka, till ett hus lite på landet verkade det som. De var otroliga djurvänner båda två och började planera för fulla muggar ang sin nya familjemedlem : ) Hade haft en perser tidigare också och var väl införstådda med detta med ögon och pälsvård.
Känns härligt, men vad tomt det blir snart!
Ha en bra kväll, nu måste jag tentaplugga.
Kram//Trini

Skönt att du hittat ett bra hem

Åh en sådan liten docksöt persertös! UNDERBAR är hon!!!
Jag har ett JÄÄÄÄÄÄTTEBRAAAA förslag: Du skickar istället hit henne här till Skåne…..*pekar hitåt* och så får hon bo här hos oss istället! Hehehe!!! *blink, blink* ……*Fjäsk, fjäsk*……Nejdå, men hon är verkligen otroligt söt. 
Tack! Kul att du gillar henne :)
Hon har fått ett liv som en prinsessa kan jag säga. Sover mellan matte och husses huvuden varje natt och går "klädd" i rosa rosa rosa :) Hi hi, matte var väldigt mån om att hon skulle ha alla sina attiraljer i rosa. Hon for hem i en transportbur bäddad i en rosa babyfilt !
Jag får kontinueligt rapporter från mina kattungeköpare och det är jag så tacksam för :)