Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 785 ggr
simzonites
0

Djurpoliser i Sverige?

Ni har säkert sett eller hört talas om de djurpoliser som flera andra länder har b l a USA. Själv tycker jag det vore väldigt bra om det kunde införas här i Sverige för att hjälpa de djur som far illa. Många gånger får ju även människorna hjälp genom att få kunskap om hur de ska sköta sina djur osv.
Här är en länk till en namninsamling gällande detta med djurpoliser i Sverige:

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?djurpoliser_i_sverige

/Lotta

/Lotta

Kittentotts
0

Detta skulle vi ha i Sverige med. Men vi skulle i så fall behöva ha ett djurhem för alla djuren med som de har, ett som sponsras.

Se du också på detta om kvällarna Lotta, jag älskar detta program.

/ carina

blackangel
0

har skrivit under nu;)

Mustang
0

Djurpoliserna på Animal Planet är mitt absoluta favoritprogram, gråter och skrattar om vartannat… Underbart när djuren kan placeras om i snälla hem och förövarna får sina straff.  Plågar  man djur i USA får man ju strängare straff än om man i Sverige mördar en minister tex. Helt galet!

Det skulle nog behövas ett program på tv i Sverige typ "Djurpolisen i Malmö" för att sponsorer skulle skjuta till pengar, tror jag.

Jag skulle sponsra!!!

/Anne

Kittentotts
0

#3 Jag tror de flesta djurvänner hade sponsrat

Och tror att ett program på TV fr en ort i Sverige på djurhem hade varit mkt poppis titta på

/ carina

Millan71
0

#2   har du gjort rätt när du skrev på? hittade nämligen inte ditt namn?Håller med "1 vi behöver då hem som tar hand om djuren så de inte bara blir avlivade…fast många gånger är nog det hemskt nog bättre öde för vissa djur som blivit misshandlade så pass att dom aldrig blir riktigt braGråterMitt hjärta gråter över alla dessa stackars djur som ej har det bra!!!skulle jag varit rik så hade Jag själv startat ett stort hem som tog emot dessa stackare som Lili Päivärinta gjort med sin pojkvän!!!

blackangel
0

Men jag skrev under där man skulle ju, kanske blitt nå fel#5

Mustang
0

http://www.hn.se/m_standard.php?id=911310&avdelning_1=109&avdelning_2=167&

Svenska poliser kan åxå men sen får väl kvinnan en klapp på axeln å ett skadestånd av staten…..Ledsen

Bra dock att dom får tips från allmänheten, keep on tipsing!!!!

/Anne

Lovebuffen
0

Har redan skrivit under för ett tag sedan!

Djurpoliser BEHÖVS I SVERIGE!!!!