Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 297 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon 2 mars-08

Man vaknar till regn regn regn!

Har precis kommit in efter en blöt promenad

I Ån nedanför ligger bryggorna & båtarna under vatten, gångbaorna har fyllts med åns vatten

Nu ska jag göra kaffe & äta frukost i lugn o ro innan resten av familjen vaknar till liv

/ carina

Angelclaw
0

Tråkigt när det bara regnar :(
Här är det faktiskt ganska bra väder :)

Ha en riktigt bra dag iallafall :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Lovebuffen
0

Hej!

Här i Skåne är det faktiskt fint väder och jag ska snart gå en tipsrunda med en god vän, ska bli trevligt.

Önskar er alla en skön och fin söndag (oavsett väder!)!

Kittentotts
0

Låter som man skulle ta sig till annan del av sverige dåSkrattande

Fast just nu är det uppehåll, man kan ju hoppas få ta en tur i Kungsbacka skogen under dagen utan regn

Ha en mysig dag på tips promenader & annat!

/ carina

Millan1971
0

Godmorgon! Här i Dalarna har vi snö;( Tycker att det nu kan bli vår!!!!Igår så kom nya köparna och hämtade Vilda,de var verklign jättetrevliga människor!Är inte alls orolig över henne utan vet att hon fick det bara bäst! Bor inte så långt härifrån utan i Kopparberg,då kan man hälsa på ofta;) Nu återstår ett hem till mina andra älsklingar med…Skall snart iväg o träna styrketräning med syster o då under tiden skall min sambo vara i äventyrsbadet med våran dotter…Ha en jättebra dag allihop!!!!!

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken

Här är det grått men uppehåll i alla fall.

Har haft ännu en vaknatt med Athena,hon håller igen den donnan :-) hon är på dag 62 eller 65 idag, om man bara visste :-) men det spelar ju inte så stor roll för nu har hon i alla fall gått tiden ut även om hon blev parad på den senare dagen.

Förkylningen vägrar släppa sitt grepp om mig :-( så det blir nog mycket ryggläge för mig idag känns det som. Men jag har ju liksom lite svårt att bara vara still oxå så jag kanske ska bygga ihop något av dom 4 klösträd som jag köpte för ett tag sen :-)

Ha en underbar söndag allesammans.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

yadhayezibas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godförmiddag!

Här i Linköping vaknade jag kl 07.55 av våra huligan kattungar som galopperade fram o tillbaka med boll som de hade hittat. Förvånad Det var den sovmorgonen det! Tänk när de var små o stillsamma! Se bifogad bild Oskyldig
När jag tittade ut genom fönstret får jag se till min stora fasa att vi har fått SNÖ inatt.Bläää…  Hoppas det försvinner under dagen.. jag vill ju ha vår!!

Ha en fin söndag allihopa!
Hälsar
Pethra & huliganerna!

feiner
0

Godmorgon, idag är det sol i Göteborg. Vi har haft hyffsat väder i flera dagar och i Gbgs mått menar jag att regn kommer då och då och att för det mesta känns himlen fin och man slipper bli våt.

Så ut en stund är ett måste. Annars är det städa och diska som är ett måste idag.

Ha det gott allihop.