Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 848 ggr
Kittekattus
2008-02-29 19:05
0

Efterlysning!

Hejsan!!
Har en kompis som har haft en Perser som tyvärr har fått bli en ängel!Hon har sökt efter en bild på mammakatt men har ej lyckats ännu…!! Såå jag tänkte försöka här.. Vill även veta mer om denna katt och vem som äger henne eller har ägt henne.. ! Hon heter S*Goldshadow´s L.O.D och avkomman heter Hassellidens Tabby Zuzanna ! Skulle vara mycke tacksam för all hjälp!

TPFH
Eva & Anna

KungBores
2008-02-29 20:19
0

Innehavaren av stamnamnet Hassellidens är Margareta Flyckt och hon har en hemsida där du hittar hennes kontaktuppgifter.
Just nu står det stilla på namn vem som hade Goldshadows men det kan du säkert få hjälp av någon annan med.
/Ingela

Kittekattus
2008-02-29 20:36
0

Henne har anna pratat med , eftersom zuzanna kommer från henne uppfödning…

ixidixi
2008-03-01 07:38
0

oj är det Tabby Susanna ni vill ha kort på?

Jag ska kolla jag kan nämligen ha kort på just henne För hon har bot hos en vän till mej och jag har träffat den katten för många år sedan…

skall kolla lite…

/Chatrine

ixidixi
2008-03-01 07:39
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla det är Tabby susanne som sitter i mitten nere..

/Chatrine

ixidixi
2008-03-01 07:46
0

Jag har letat men hittar inte på L.O.D. Jag har haft en som hette Goldshadows PK och va bruntabby som L.O.D. men jag har inte kort på den inscannade för på den tiden fanns det inte datorer…hihihi Jag har även sett L.O.D som liten. Men men hoppas att mormor katts bild kommer till användning.

Ha en underbar dag /Chatrine