Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 551 ggr
simzonites
0

OT. Vem ska sova här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår köpte vi en spjälsäng via annons på Blocket, en Briosäng som kostar 1700kr i butik, vi gav 400kr för den här som är precis som ny. Naturligtvis var katterna jättenyfikna på den nya möbeln i sovrummet. Skrattande Vill bara bjuda på ett par bilder från i går kväll.

/Lotta

simzonites
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

allt nytt måste noga undersökas….

Kan berätta att flera av katterna tyckte det var en kanonbra sovplats som vi skaffat åt dom Flört de har sovit i den hela natten.

/Lotta

krasivis
0

Katterna ser ut att trivas där!!! Hur ska det bli sedan, var ska lilla bebisen få plats någonstans?

simzonites
0

#2 Ja det kan man undra. Flört I början när bebisen har kommit så kommer vi att stänga till sovrummet med en nätdörr. Annars kommer nog sängen att var full med katter. Skrattande

/Lotta

zandersson
0

Kanske ni får köpa en till sängGlad

Marita-L
0

hahaha Lotta …ja den var ju en fin säng till dom…du får väl ha din bebis bredvid dig i sängen..Glad Så blev det henna hos oss i början iallafall..hahahaha även barnvagnen var så mysig så istället för bebisen så vart det katter som man tog en sväng med…Hemlis

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Millan71
0

Man kan verkligen göra fynd på blocket! ja kanske det finns en till där till lilla bebisen;)

Kittentotts
0

HiHi ja! Katterna kommer tycka bebisen luktar mkt gott.

Min väninna köpte en krok t sovrummet så det bara blev en glipa, hennes katter skulle nämligen sova mkt nära vid huvudet

Barnvagnen va också mkt poppis

Förstår ni längtar nu!

/ Carina

miapia
0

haha  ja du lotta  du får nog köpa en spjälsäng till tror jag haha

manbukten
0

#3 Tror din misstanke är hellt riktig, men de är för söta i sitt testande. Hellt okey säng den har fått godkänt. Hoppas lillbebbe tycker likadant. Lycka till!

Annkis54
0

sicken fin KATTSÄNG lotta

hur långt har du kvar nu

närmar sig va??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dolleminas
0

#0 En del kostar verkligen på sina katter…Flört, hoppas det går bra med bebben och katterna att samsas..

Lovebuffen
0

Hehe, det är bara att köpa en säng till - och då till BÄBISEN!!! Haha!!!

Jättefina katter du har! Glad

simzonites
0

#10 Den andra mars är det beräknat till, jag är i vecka 34 nu Skrattande

/Lotta

miascharming
0

# 13

Då börjar det närma sig….

Vilken tur…att  ni ialla fall har  några veckor på er att hitta en till säng på blocket  Hemlis

Önskar dig en underbar upplevelse & en harmonisk förlossning.

// Mia

Dolleminas
0

Hur går det, har nåt hänt än eller blir det nedräkning?…

Trini
0

Å, jag visste inte att ni skulle ha barn, Grattis!

Jättefin säng har ni skaffat också!

Lycka till med allt!