Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 403 ggr
frukove
0

Solkatten 24-25 maj!

Har du tänkt ställa ut på Solkattens utställning i 24-25 maj?

Skynda och anmäla eftersom risken är att det går fort att det blir fullt! 

Gå in på http://solkatten.skelleftea.org/inbjudan_2008.pdf

Vi kommer att vara på Skellefteå Kraft Arena.

På inbjudan finns en länkadress till Malmia Hotell där vi har ett bra

pris på rum om man går via den länken:)

Hjärtligt välkommna till Skellefteå!

Heléne Fahlgren

Solkattens utställningsgrupp

Bullan
0

Eftersom jag missade Umeå, så har jag anmält till Eran utställning första dagen det gick att betala inSkrattande. Så jag kommer med 2 bäbbar, 1 junior, och en gammal veteran…som gör debut i utsällningsvärlden. Alla är anmälda på söndagen! Det är ingen som jag ska ha cert på, så då blir det behändigt att bara delta ena dagenSkrattande…vilket även kommer kännas mycket bättre för min knasiga nacke! …..jag förutsätter ju nu, att jag kommer med! Vore ju attans om det blir fullt redan första anmälningsdagen! ;)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Boromir
0

Jag har också anmält, till båda dagarna, bara för att det är så kul. Hoppas jag kommer med. Det blir creme exokillen och en liten tös f 33, hon på avataren. Då ska vi bo på hotell och mysa, jag och min 6-åriga dotter. Längtar! // Malin

Dolleminas
0

Tyvärr blir jag nog inte med, vet att det brukar vara trevligt på denna utställning, men går det som tänkt ska den yngre först till Norge… och fara med en kastrathona känns inte lika häftigt…