Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 361 ggr
Flisans
2008-02-25 20:21
0

Har nån tips???

Som ni alla redan vet så har jag ju tat ett beslut om att sälja alla mina katter då min 8 åring är allergisk. Men de e väldigt segt=( Har lyckats o sälja en 2 katter varav 1 fick jag tillbaka=( Zingo mår hur bra som helst i sin nya familj o allt där känns hur bra som helst. Liza blev ju oxå såld men de visade sig att de va inte rätt hem så hon är nu åter igen tillbaka här hos mig=( Så nu måste jag sälja henne igen=(=(

Har någon några tips på vart man kan annonsera??

Har ju satt ut annons på dom på blocket och katter och idp:S hemsida. Har även annonserat i lokaltidningen här, men inte nästan några svar alls=(

UlricaAndersson
2008-02-25 23:00
0

Förstår inte hur någon inte kan vilja ha dina missar. Blev så himla sugen på din "padda" när jag surfade på blocket ;P..

Men sänk inte priset bara, tror att det skulle locka oseriösa köpare tyvärr =S.. Men det löser sig nog ska du se ! "den som väntar på nåt gott (hem)"..=)

Flisans
2008-02-26 09:42
0

#1 Tack för ditt svar. Ja tror oxå att rätt hem dyker upp när tiden är inne. Men hur länge ska jag behöva vänta=(= E ju jobbigt som de e=( Men du har helt rätt priset sänker jag inte. E redan för lågt tycker jag.

Kittentotts
2008-02-26 11:26
0

Har du testat sätta annons i GP, detta brukar vara effektiv lörd-sönd, vet då man satt bild så ger den mer svar också

Jag vet ingen som söker en katt heller just nu

/ Carina

Tessan73
2008-02-26 11:38
0

Ja var jag rik skulle jag köpa din Lakrizz direkt, har varit kärlek sen jag såg henne första gången,,,,så underbar alltså "vill ha"Glad, men tyvärr kan man ju inte få allt här i världen.

Hoppas du hittar underbara hem åt dina underbara katter.

Kram Tessan

Flisans
2008-02-26 12:21
0

#3 Nä de har jag inte testat. De ska jag nog göra. Har precis suttit o lagt ut lite nya annonser. Väntar ett par dagar o kollar om de händer något.

#4 ja visst e hon vacker=) min sötnos.

Kram på er

yadhayezibas
2008-02-26 12:22
0

#2 Jag tycker oxå mkt om lakrizz, ursäkta att jag inte hört av mig igen. Men ingen av dina missar föll "gammeltanten" i smaken… Och min sambo vägrar ha nån mer katt här hemma för tillfället.. Har tipsat flera som jag känner om dina katter, vet att iallafall 1 kommer ta kontakt med dig. Glad

Flisans
2008-02-26 14:39
0

#6 Ja de e många som tycker om Lakrizz=) Hon e ju jättefin. Synn att ingen av dom föll henne i smak då=( (mina vackra tjejer=() Ja hoppas att de ska släppa snart o då att jag hittar bra hem till mina sötisar. Lr så kan du ju tjöta lite mer på gubbenFlört

Kram

Flisans
2008-02-26 14:40
0

#6 Glömde säga TACK för tipsningen=)