Mysiga Mårten
sicken en söting!

Tack! Ja jag fattar inte hur jag ska kunna släppa honom, får mer o mer ångest
/ Carina
Ja, det var ju honom som min dotter ville ha! Han är bara så söt. Som en luddboll! // Malin

Tack! Va kul din dotter gillade honom
/ Carina
Det är bara synd att han är vitfläck, annars hade han fått komma hit.
//Malin

#5 Jag förstår väl det:)
Tycker bar adet va kul man faller tycke för honom, själv är man ju som en mamma, lart man tycker de är söta ens egna:)
/ Carina
Åhhhh vilken liten gosboll!!!!!
Otto ropade NEJ!!! från vardagsrummet direkt, typiskt!
Är det han som du pratade om?
Vansinnigt söt är han och sicket gulligt namn.
/Anne

Så söt han är och vilken härlig päls. Tänk vad tiden gått fort. Lycka till med honom och hoppas du hittar ett bra hem. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#7 Japp det är han jag pratat om :)))) Han spelar fotboll med båda tassarna:))))
Underbar kille!
#8 Tack! Ja vi får se om jag vågar sälja denna gosse:)
/ Carina

Grattis till en liten mumsig dunboll

Tack allihop! Roligt ni tyckte han va fin. Pälsen har ju vuxit otroligt på honom de senaste veckorna, han är rejält fluffig nu
Namet Mårten har han fått utav en veterinär jag tycker om
Men det blev Mysiga mårten efter ett samtal med hans pappas ägare Yvonne Drougge:) Hon tyckte det va fint, och det passar honom perfekt, för mysig är han så man har svårt låta bli att bli pussad på i ett av honom, han älskar hålla om ansiktet och mysa in sin nos och pussa om oss allihop:)
/ Carina
Han är otroligt söööööt, jag bara älskar hans uttryck!

/Lotta
Vilken liten go lurv toss…
Det kan jag förstå att det inte blir lätt att släppa taget om honom
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack!
Nä blir inte lätt! Vi vill ju ha honom kvar, men han är ju bror med både Pia , Maräng & Vanilla, sen har han mamma Eliza här, sen har vi bara 1 hona han kunde para med i så fall, det är vår Olivia
/ carina
ojj oj vilken goding carina
Underbart söt!!!

Åh en sådan söt Mårten du visar! En riktig hjärteknipare!
Tror faktiskt att du och jag är de enda i Kungsbacka kommun som har katter som heter Mårten :-))) Min heter det visserligen inte i stamtavlan men heter det till vardags. Döpt efter veterinären här i Kungsbacka som talade om för mig att den svarta honkatten Alva jag kom in och skulle vaccinera vid 7 veckors ålder var en hane! Trodde jag skulle klappa till honom och sedan fräste jag att då får man minsann heta Mårten. Att jag vid samma tillfälle kom med en blå exotictjej vid namn Olga och åkte hem med en blå exotichane som heter Markus förtäljer väl det mesta om hur proffsig jag är på att bedöma könen på kattungar!

Inte är det väl Mårten Hansson du menar nu Elisabet?
Han va nämligen så go mot en av våra små vi va inne med nyss, så när jag hörde hans namn, sa det flera ggr, så tänkte jag hmmm, ja så det blidde detta underbara namn
Och du är inte ensam om tagit fel på kön. Ett tag tittade jag bara på mina och sa: detta är en pojke , el flicka som det kunde vara, det stämde tills en dag, jag fick en pojke, underbar och så kraftig, måste ju va en pojke, avtal o allt skrevs då han skulle bli en avelshane. Så det gick några veckor till, hmm va har han i baken då? upp o ner 100 ggr. Så kom det jag va ju tvungen tala om detta va ingen avelshane.Själv tänkte jag"hoppas" de säger nej, men de ville ha denna tje ändå. Ja Ja så kan det bli
/ carina
Han är hur fin som helst! färgen är underbar!

nä men herregud såå söt man kan vara,,,förstår att du får ångest av att sälja den lilla juvelen
//Tessan
Oj en sån gosis!!

Mårten är jättesöt Carina.
Förstår att du får lite ångest att sälja honom.Det är ju såååå jobbigt att sälja kattungar.
Men,men du får hitta ett KANONhem åt honom,kanske på foder….då kan du ju använda honom på Olivia :-)
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#24 Ja vi har allt tänkt denna tanken
Vi vill se om någon i bekantskapskretsen vill ha en liten kille eventuellt
Då hade man fått veta mer hur han har det, se honom växa upp
Får se vad tiden visar, har ju en annons på honom ute, fått svar, men inget jag kan tänka mig i nuläget
Jag tror det är värre än någonsin med min ångest
Jag har ju haft 2 st kattungar nu på 1år, måste säga att då de växer upp som ensamma bebisar så får man mer svårt för detta än då de är fler
/ Carina
Åhh, sååå söt han är
!! De är underbart gulliga i den åldern!
en RIKTIG going

jätte söt liten knubbig kille :)
helt underbar kille och vilken härlig päls Maggan47

Tack allihop! Nu är han stolt!
/ Carina