Östkatten?
Vilka ska ställa ut på Östkattens utställning i Nyköping den 23 februari? Jag tänker ställa ut några av mina katter där.
Jag ska dit med optimus (fast det visste du ju redan)
#1 Jag hoppades det! Men var inte riktigt säker. Vad kul!!!

Det ska bli kul att få se honom.Själv kommer jag med en liten krullfröken.Katten med det korta namnet.Q
Stolt ägare till tre La permer

Jag ska dit med min lilla Mumma
Hoppas vi ses allihopa

Sverak antar jag! eller? Låter tyvärr för långt bort för min del för att åka se med

Jag ska dit med Harry
Gunilla
#7 Vad kul! Då syns vi där!
Tja hade det inte varit för sträckan dit hade det varit kul (lite nyfiken på att se "andra katter" och inte bara de "vanliga"…)
Nån gång har jag tänkt nån utställning söderut men det kräver lite mer planering…
#9 Du får gärna bo över hos mig om du vill! Till Nyköping härifrån tar det ca en timme.

Vi ska dit med Eddie

Lyckostar som har nån utställning att åka på i "närheten"!
Här i Norr har vi Umeå (13 mil en väg från Skellefteå)i mars,
Östersund(60 mil en väg)i april,
Ö-vik(27 mil en väg)i mitten av maj och hemmeplan(Skellefteå)i slutet av maj
Luleå(14 mil-en väg) i september
Boden (17 mil -en väg)i oktober !
Inte undra på att jag har ständig utställnings abstinens!
Lycka till all som ska på Östkatten!
Speciellt till Lisa och Jeanette(Eddie´s "mamma") som jag känner förståss!!!!
Heléne
*Putt*
Det gick bra för alla mina fyra katter i lördags. Wendi o Zazzi fick bra bedömningar båda två och de fick sina CACIB så nu fattas det bara ett så är de båda IC. Wendi var uppe till NOM men gick inte vidare där.
Lina o Gabbe hade Raymond Saetre som blev mycket förtjust i dem båda. Det blev en BIV på EXO n22 och efter mycket stor tvekan fick Lina den!! Jättekul!! Domaren tyckte att Gabbe var blyg. Det är han också. Sedan i nomineringen så var ju Lina uppe igen men då blev hon både arg o sur över att hystas fram o tillbaks, från domaren till domarbordet och tillbaks till mig, flera gånger så hon gick inte vidare p g a sina högljudda protester. Det var en mycket trevlig utställning, inte så stor. Tråkigt nog så var det många absade katter.
#14 grattis i efterskott!!
#15 Tack! Det är ju kul att ha den förmånen att ha två så fina katter att domaren inte vet vilken av dem han ska välja….!

#14 Grattis till dina resultat, det gick ju bra för Mumma också Ex1 och vidare för Nom slutade där på tionde plats med jätte fina ord från domaren en lyckad dag
Hälsningar från Britt-Marie
#14 Tack! Grattis till dig o din katt också! Nu fick du väl blodad tand, eller hur?

#18 det kan man lungt säga, det var mycket lärorikt och kul att sitta och lyssna på va domaren sa om olika katter

Eddie blev nom och fick en röst i panelen och utställningen var bra, mycket fina katter att titta på. Utställningen slutade kl fyra och det är andra gången i år man får åka hem medan det är ljust. Toppen