Godmorgon!
Jag glömde säga GODMORGON! Här ser det ut att bli en riktigt vacker dag, solen skiner och himlen är blå!
Ha´det så gott idag önskar
Elisabet
Godmorgon!!
Här i Linköping ser det ut att bli härligt vårväder oxå! Synd att det blåser lite för mkt bara. Men bäst att njuta idag för imorgon ska det bli regn o rusk igen!
Ha en toppen fin dag!!
Mvh
Pethra

Godmorgon,
Här skiner oxå solen och det blir nog en härlig dag.
Har tagit lite ledig idag…eller jag ska bara jobba lite för jag ska hämta min nya BMW idag.Den här dagen har jag sett fram emot länge :-) skönt att vädret är som det är så jag kan "glida"runt lite :-)
Har satt upp mig på lägenhetsvisning på "Borgmästarbostaden" här i Sandviken så hoppas att jag får komma på visning idag. Huset på landet var INGENTING…Usch o fy,det var hur mycket rust som helst (och skitigt).
Slutet på dagen ska jag ägna åt kattbad,skulle egentligen börja med det nu på morgonen men kroppen säger ifrån,VÄRK ÖVERALLT :-(
Ha en underbar dag allesammans
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Godmorgon!
Här är det sol också, hoppas våren är här snart! Jag är hemma och är förskyld…är det minst en gång i månaden oavsett årstid. Men passar bra va hemma,tar hand om Ositos tassar och mun. Är dessutom hemma på onsdag och torsdag också. Känns bra att ha så mkt "ledigt" i skolan nu när han behöver vård.
Ska försöka läsa lite till min nya kurs om specialpedagogík, mkt intressant, känns dem flesta lärare kan ingenting om barn med speciella behov…
Ha det så bra alla nu!

Godmorgon från ett soligt Göteborg. Här är det vår enligt SMHI det sa man i alla fall på nyheterna. Fast jag undrar vart vintern tog vägen för det har vi inte haft någon alls. Idag blåser det bara lite grann om man jämför med i fredags då det i vissa byar blåste orkan.
/Ingela

Gomorgon från ett soligt Gävle oxå.
Hoppas det verkligen är våren som är på väg nu,,,ingen mer snö vill jag ha nu inte.
Hoppas ni får en bra dag allihop
//Tessan
God morgon !
Här blir det lugnt i dag… min minsta tös är sjuk =( Ont i halsen å feber och råga på allt så har hon kräkts i natt..stackars liten… hon sover nu som tur är..vila är väl det som hjälper…å is glass förstoss..=)'
Tittar lite på Yarinas mage som helt plötsligt har gäst upp…dag 34 å viktuppgång 229gram…
Ha en bra dag
// Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett soligt Stjärnhov
helgen har vart bra det gick bra på utställningen i lördags fick Ex1 och gick vidare till Nom hamnade på 10 plats där super kul och Mumma fick en jätte bra bedömning så nu har vi fått mersmak på det här med utställning.
Idag ska jag till Nyköpings Lasarett och fylla på min viktminskningsballong, får se om man har gått ner något i vikt sen sist ( tvivlar på det ) Hi Hi
Många soliga kramar till er
Britt-Marie
#7 Det var kul att träffa dig på utställningen. Jag sade inget då men då såg så smal o fin ut så jag tror nog att du minskat i vikt.

Jag opererade mej för 2,5 år sen, första året gick jag ner 50 kg och sen dess går det trögt har ca 15-20 kg kvar enl läkarna men jag känner mej ganska så nöjd det är ju stor skillnad jämfört med förut

Godmorgon!
Här i kungsbacka skiner solen skönt
Jag ska ut på mer promenader med kajsa i solkenet idag har jag tänkt, vi ska leta stenar att måla till trädgården, blir lite igelkottar, katter, mmm på dem, tyckte det kunde vara kul ha så barnen har att titta på vid intre sidan:)
#9 låter härligt med att få minska så mkt i vikt, en dröm för mig få bli av med all övervikt
#2 Hoppas du får nöjet se denna bostad idag, och förstår det ska bli härligt med nya bilen:)
#6 Jag hoppas din lilla bli frisk snart, man lider med dem:)
#3 Du får pussa på Osito! Att lärare läser på mer om barn med särkilda behov hade inte skadat, men största erfarenheten ligger hos oss föräldrar, svårt läsa in allt. Önskade de lyssnade bättre då man gett info om ens barn under åren, då hade det fungerat
Kram på er alla! / carina
God förmiddag får man nog säga nu :-)
Även här skiner solen så vackert från klarblå himmel men lite för mycket blåst… Det känns i hela kroppen !
Idag ska jag iväg till sjukgymnast och få lit behandling, hoppas han kan hjälpa mig lite mer än vad dom andra har kunnat. Annars så har jag inte så mycket på schemat, ska väl höra med min vette om hon har tid att rabiesvaccinera min PippiPop eftersom jag har fått en köpare på henne i Danmark! Är det någon som har erfarenhet av att exportera till Danmark så tar jag mer än gärna emot goda råd !!
Ha en riktigt bra dag allihop !!