Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 521 ggr
Millan1971
0

Blir så ledsen!

Har inte vissa människor annat för sig än leka annonspoliser???Fick ett mejl idag av en som kallar sig Jonas…han uttrykte sig så dumt o frågasatte mig om varför jag ej allergitestat min dotter före?Är det inte svårt nog som det är? har dessa människor inget liv???måste göra det surt för folk genom deras hemska mejl…han har ju ingen aning om någonting…tror folk att jag startade uppfödningen för att sedan avveckla det innan jag knappt fått börja???Det är inte direkt billigt att få sitt stamnamn,köpa alla katter,mat,veterinärkostnader,försäkringar mm för sedan försöka hitta nya hem som är bra för en sån summa som inte ens är hälften av det man lagt ut…bara för skoj???? Fy attan vad ledsen man blir!!!!

[Guardians]
0

Otroligt men tyvärr inte förvånad, ibland känner man att man kunde önska dem att få känna vad man går igenom, skickar styrkekramar.

Annkis54
0

suck

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Millan1971
0

Tack för kramarna…blev så förtvivlad av hans mejl…han skällde ut mig efter noter utan ens att veta hur allt igentligen låg till!Usch för sånna otrevliga människor som inget ha att göra med mina katter!!!eller nån annans katter överhuvudtaget!!!

Kittentotts
0

Man kan få så elaka mail ibland. Tråkigt men så är det för oss alla då vi annonserar. Men så du vet att det händer ofta, så ta inte till dig det för mkt. Finns de som njuter av bråka

/ Carina

Lovebuffen
0

Usch vad trist! Ledsen Förstår att du blir ledsen. Och du har ju det  jobbigt ändå nu med säljandet av dina katter.  Försök tänka som så att det är HAN som har problem, INTE du!!!!! En människa som gör så har ju inte "alla getterna i hagen" om man säger så.

Skickar massor med TRÖSTKRAMAR till dig!

blackangel
0

japps syster yster bry dej ej om de du ……