Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 282 ggr
englagirl
0

God morgon lördag

God morgon allesammans.

hoppas att ni har börjat dagen med ett leende på läpparna :-)

Allt blir så mycket roligare då.

Jag vaknade med 5 kissar på huvudkudden och Polka som vanligt på min arm.Jag har ju haft tennisarmbåge i över 2 år och min arm VÄRKER men ………det bryr sig INTE Polka om :-) bara han får sova på min arm :-)

I dag ska jag åka o titta på ett hus 1,5 mil utanför Sandviken,lite på landet.

Ett ganska stort hus….8 rok på 184+84 kvm med en rejäl tomt på knappt 3000 kvm med garage,carport,prylskjul och vedbod.Villan har inomhuspool,bastu,bubbelpool och ett STORT kök med vedspis :-)Låter lite lyxigt men jag vill ju ha ett stort hus så vi får plats Amadeus och jag bland våra katter :-)

Hoppas det är som jag tror då jag kommer dit så jag inte blir besviken :-(

Efter det ska jag ner på jobbet och få undan lite,har ju varit på kurs i Stockholm igen i 2 dagar.

Ha en UNDERBAR lördag allesammans

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

God morgon !
Här har det varit en riktig storm några träd har fallit mina stora tunga krukor vid husknuten med en buskar i har flygit bort två meter… som tur vad var dom hela..

Englagirl vad mysigt det låter…och stort perfekt..hoppas allt är lika underbart när du väl kommer dig så ni blir ägare till denna stora gård.

Ha en bra dag
/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

billyboy
0

:) Det lärt stort och rymligt för alla katter och er tvåfotingar tycker jag! :o) Hoppas då det är vad du hoppas på! :o)

Här tar vi det lugnt för att familjen behöver återhämtning efter att Staffan och jag (jag har inte haft magsjuka på 10 år) fick magsjuka natten mot igår. Det är över nu. Matthias hade ett dygn före oss. Engla har inte fått det nu och jag hoppas hon slipper.

Kram

Junia

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Förmiddag!

Låter härligt med stället du ska kika på

Vi va och kikade på ett liknande ställe en gång, men jag såg allt städjobb:) men vi har vänner osm bor så, de har hästar

Själv vaknade jag idag 5.30 då Eliza väckte mig med gap o skrik, betydde upp upp matte, mat mat vill min bebisa ha, fast han sov gott, va mammakatt som va mer sugen

Så jag har badad 2 katter nu, en 3e ska in i badet då deras 6 veckor gått sen sist. De fäller nu , så man får verkligen vara med så de håller sig i bra kondition

Gubben min bygger nätdörrar, så roligt se hur fint det blir, han är lite pedant, förra helgen gjorde han en skjutdörr t vardagsrummet, mkt bra nattetid med mamma o bebbe där inne

Ha en bra dag!

/ Carina

Niffi
0

God morgon. Här i Uddevalla var det riktig översvämmning i går kväll, den värsta på många år. Och som vanligt drabbades min zoobutik eftersom de ligger lågt och precis intill ån.
Idag gäller stambokföring för hela slanten, har en hel del inne just nu.