Min nya avatar
Jag har nyss bytt Avatar,jag ville bara upplysa att det är ett nytaget kort på min stolthet
EC S*Heliotropes Miss Marion
Skickar här en större bild.

Så vacker!
MVH Isnornin

Otroligt vacker tjej
// Lillevi

Läckert inte ofte man ser chinchillor är ju mest smoke nu för tiden. Mycket speciella med sina gröna ögon och eyeliner sträck
Vilken vacker tjej! Gör sig bra som avatar
/Lotta
Så otroligt vacker bild..ögonen slår i trädets gröna blad..underbart.. Åh vilken tjusig katt också wow!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack! Roligt att ni gillar henne
Själv blir jag alldeles varm inombords när jag tittar på henne
det är äkta kärlek det…mmmm!
Hon älskar att visa upp sig,men tyvärr visar hon tungspetsen idag när hon mår gott,och det är ju exakt vad hon gör på en utställning :/ Man vill ju inte att hon lipar åt domaren:/ jag hoppas att det går över med tiden,hennes far gjorde likadant i en period på något år.

Vilken fantastiskt fin katt du visar upp, förstår du blir varm inombords när du tittar på henne.
//Tessan

Vilken otroligt vacker katt …WOW 
// Mia

Jättefin!
Vacker!
Mvh
Pethra
Tack så mycket!!
Måste bara visa detta foto,taget vid samma tillfälle. Väldigt synd att det blev suddigt,hon är en av väldigt få katter som kan titta snett:)
Hon vred även snabbt på huvudet som gjorde fotot suddigt.
Jag har ett annat kort liggande på henne där hon tittar snett,som inte är suddigt.
Det var ju ett häftigt kort på en vacker katt! Jag har aldrig tänkt på förut att de oftast inte kan titta snett. Nu måste jag kolla om mina kan göra det.
Å, hon är underbar :) Jag såg ett foto på henne i "Våra katter" också, jag brukar bläddra i dem när jag ska lägga mig, kul att hon var med i tidningen. Jag vet inte vilket nummer det var, men när jag såg henne så kände jag igen henne från bilder du visat här förut :)
Man bara smälter..så underbar hon är..bedårande!!!!!!!!!

Oj så vacker hon är, riktigt DRÖMVACKER!!!! 
en riktig sötnos
Åhhh vad tråkigt det är när de har tungspetsen ute
Min Mica gör likadant..o jag bara ber att hon inte ska göra det på utställningen..suck..alltid ska det vara något
Super snygg katt!
Kul att se en sådan vältypad silverkatt med riktigt gröna ögon!
# 19 Tack så mycket!:) De bästa fotografierna gör man utomhus i monligt väder inte gråmulet,det bör vara så ljust som möjligt, då brukar ögonen bli bäst:) Om man inte har en fotostudio..förstås:)
# 20 Tack så jättemycket!
Min önskan är ju att kunna få se fler av dem i Sverige:) Men vi uppfödare av dessa katter är ett segt släkte:)skam den som ger sig:) Att importera är inte heller så lätt då uppfödarna behåller de bästa:/Om man nu inte vill att pengar ska styra allt. Kan man inte samarbeta över gränserna på ett gemensamt grundat intresse får det vara för min del iallafall.

Hon är vacker din marion
jeanette
#22 Tack!:)) Han på din Avatar är inte så dum han heller
Åh så vacker katt!!! Super vacker
Svårt att neka henne något, förstår jag…. Lägger huvudet så fint på sned….
#26 Menar du min tjej? det tror jag väl iallafall:)när du skriver stolthet;)Tack!!:)Snygg Avatar du fixat:)brunmaskat:)?
#27 Jamenvisst menar jag din tjej, nu blev det tokigt. Sorry! Lilltösen är min lilla brunmaskade sköldpadda, 6.5 vecka nu. // Malin
#29 Nä, mina tankar har lixom varit mycket långsamma ett tag, skyller på ammning, men det är ju katterna som ammar, inte jag. Men jag minns hur jag blev då, kanske är det sympati?
Ja, hon är anmäld till Ö-vik i maj. Kändes lite konstigt att anmäla en så liten en. Men det ska bli kul att ställa min första "egna". Jag gillar också blått mest av de maskade färgerna, en blåpaddsmaskad hade varit bäst, men har jag tur bär denna tös dilution, jag lär bli varse. // Malin
#31 Ja, inte blir det just nått annat än katt nu, om jag säger så. Både dag och natt, men det är kärt.
Man blir lite insnöad.
Jag hoppas att hon inte växer bort sig totalt fram till i maj, men det är ju så länge, så risken är rätt stor. Hon hinner bli ca. 4.5 månad tills dess.