Vi har ju glömt!!!
Godmorgon alla därute. Hoppas ingen blåser bort idag, håll i hatten. Här i Umeå är det 2 plus och ser rätt soligt ut just nu. Inatt har jag fått sova, utan att behöva vara kattmamma en enda gång. Det känns bra att Vicki tagit över nu, precis som det ska vara. Ibland tänker jag att det inte är så bra om förlossningen går allt för fort heller, det blir som en chock för dom.
Och ni, det är fredag!
Ha det gott! // Malin
Godmorgon!
Här är det också mycket blåsigt idag. Det gör inget vi håller oss mest inomhus. Hundarna måste ju ut förstås.
Ha´det gott idag
önskar Elisabet

Godmorgon!
Här i Kungsbacka syns ingen sol ännu, uppehåll men lite kallt
Varit lite sur på min mus på morgonen som krånglar"Datamusen"
Tänkte jag skulle hinna bada 2 katter minst idag, kanske ett nytt foto på lillkillen som idag blir 8 veckor
Ha en bra dag! / Carina

Godmorgon från Göteborg!
Lite grått ute, men varmt och solen lurar nog däruppe tror jag! Här förbereds det för semesterresa, på Söndag bär det av till Thailand i två veckor! Missar tyvärr Don Juans första utställning, men min dotter åker med honom.
Ha en toppen dag ! Katarina
God förmiddag från blåsiga Viskafors.
Här har tre träd vällt ner..=( Det är kallt å brr.. jag vill inte gå ut idag..fast man måste ju i mellan åt… Lagar kalops i dag…tar ju ett tag innan det är klart..ska bli så gott..
Har haft en lån diskution med generalen här på morgonen å nu är han också badad..skönt..
Sedan så har jag en liten herre till som har börjat stinka stark han kiss..hm..7 månader nu… Ja det är dags för bad även där..
Ha en bra dag alle sammans
// Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus