Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 378 ggr
Millan1971
0

Hair and skin foder

Fick ett tips av en här på fokus om hair and skin royal canin foder om man har smala katter. Min ronja är ju liten som en myra…vad säger ni andra om detta foder? Köpte det idag och alla går nu o tävlar till just den skålen med det fodret,ingen tittar ens på skålen med persian…så omtyckt är den då iallafall!!!!

Bullan
0

Har fått byta foder då mina katter blivit fööööör feta utav det fodret, så visst lägger de på sej:)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

åh då ska jag nog prova det till mina ..hahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Mina tycker om detta fodret, har inte sett de blir tjockare så, men jag har lite kraftiga katter sen innan

/ carina

Bullan
0

Föreläsaren från Royal, sa också att detta är ett bra foder för katter som behöver mera hull!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Ska köpa in detta vid nästa inhandling.

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

Jag har oxå detta foder och mina katter bara älskar det, sen tycker jag att dom fått mycket kraftigare o finare päls sen jag började med detta foder. Tycker dom håller jättebra vikter med denna sort oxå.

//Tessan

Marita-L
0

Ja då måste jag ju bara prova för min Elvira ser ut som en halv lång hårig exot just nu..hahaha

Crystal Pearl´s

Millan1971
0

Vad bra då gjorde jag rätt i att köpa det fodret! Mina katter bara älskar det!!!

krasivis
0

Vilket bra tips! Ska också prova det nästa gång.

Bullan
0

Ja, mina har verkligen ätit det med STOR aptit och mått kanoners på det.  Hade innan Persian och Sensible, men på de fodren mådde de inte så bra utan kräktes och hade lösa magar till och från och var aningens tunna i kroppen. Men nu har Hair and Skin funkat litet fööör bra, så nu provar jag Indoor Longhari, som innehåller mera protein jämfört med kolhydrater, för att försöka få ner vikten litet. Funkar bra hittills det med.

Marita-L
0

Hur hög är fett halten tro?

Crystal Pearl´s

Dolleminas
0

Jag har kört detta till min ena rex och det är helt ok, har väl inte lagt nåt speciellt på hullet (fast det är klart hon är ju aldrig still…) Har aldrig hört detta om att de kan användas till "lätta" katter förut…

Bullan
0

#12 Det hade jag inte heller innan Royal kom och hade föreläsning! Gissa om jag fick värsta ahaupplevelsen, då jag varit litet orolig över min ena honas överhull!!!Generad