Kan det vara sant??
OM jag nu ska omplacera mina kissar så har jag fått kontakt med en seriös icke uppfödare som vill köpa alla katterna tillsammans!!!Hon vill ha dom till sällskap,alltså kastrerad benji och sedan vill hon kunna sterilisera arwen o vilda när det börjar vara dax!!!Drömmer jag??Detta var min absoluta önskan att alla skulle få komma till samma hem och som sällisar allihop! Trodde inte detta kunde ske,att någon ville ha 3 st!!!Hoppas nu..har fått hennes personnr o allt(hon bor nästan granne med min andra syster i stockholm)Då kan jag hälsa på dom när jag åker till syrran! Oh låt henne vara bra nu IFALL att…det är onsdag imorgon…kanske provsvaret kommer då
Håll tummarna åt båda hållen..att det INTE är allergi och OM så är denna människa bra!
Åh Millan… Jag vet inte vad jag ska säga. Det finns inte ord. Jag förstår att du lider och våndas just nu. Vilken botten osis! Håller tummarna hårt och skickar många stärkande kramar till dig!!!!!!!!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMM

Tack Mc laren,ÅSA! är så uppriven just nu..har varit hemma o sjukskriven pg detta! kan inte ens tänka klart! Trodde inte det skulle bli så svårt!!!Men vem går in för avel o uppfödning o tror att det ska bli så? Är så förbannad på mig själv igentligen att jag inte tagit prover före på alla oss…men hon visade ju inga symptom före innn jag skaffade mig fler än 1!!!och så har jag ju haft hund…syrran har ju katter och inget visade sig på dottern förrän nyligen…OM det nu visar sig allergi,vilket jag tyvätt tror så är jag såååå glad om mina älsklingar får ett gemensamt hem sedan priset spelar INGE roll!!!!Krama om dina underbara katter! De är och kommer från en superuppfödare som faktiskt är en av mina bästa vänner!!!!

Lider med dig!!! Det är ju en mardrömssituation du sitter i. Här hålls tummarna att det INTE är allergi, och OM det ändå är det, så håller jag tummarna att drömköparen som vill ta alla katterna står fast vid det så de får komma till samma hem.
Skickar hela min famn full med STYRKE- OCH TRÖSTKRAMAR till dig och familjen!

Låter nästan för bra!
Hoppas nu det är en pålitlig person du fått kontakt med bara
Lycka Till!
/ Carina
#2 Millan!!
Om inte mina barn visat symtom skulle inte jag heller ha testad dem. Anklaga inte dig själv. Utan sätt dig ner och tänk… Vad är viktigt??
Hälsan, barn, familj osv Att vi mår bra och är förhållandevis lyckliga.
Livet har sina upp och nergångar. Om nu din dotter är allergisk, så kommer du att hitta (om du inte redan gjort det) en bra familj till dem.
Kram på dig!!!!
Glömde bort en sak…
Tina från Harlebrie´s är super!! Hon har ett såå varmt och fint hjärta både i rollen som uppfödare, mamma och vän. Mats likaså. Jag är så stolt över att ha två avkommor från Harlebrie´s. Niki och McLaren är helt underbara och vi har alla i familjen fallit som furor för dessa killar

Ja Tina är bara bäst;)