Löp - Löp och sömn...
Här är vi nu inne på tredje dygnet med löpande hona, natten som varit har varit i det närmaste sömnlös för mej, ungarna tog det säkra före det osäkra och satt i öronproppar igår kväll 
Inatt var jag redo att öppna dörren och släppa ut henne :-) men då hade hon ju bara fått som hon ville. Just nu har vår kastrat inte så kul då hon försöker uppvakta på allehanda vis men han fattar inte mycket av det trots att han blivit far till en kull. Parningplanering till nästa löp tilltar nu då man inte vill ha detta snart igen.
vet hur du har det
känner igen det
Jag med!
Zazzi är nu inne i sitt tredje löp och värst är det ju på nätterna! Idag kröp hon riktigt nära Gabbe. Han bara såg på henne och såg ut som om han undrade: - Vad håller du på med egentligen?
haha..visst är de för goa
fast de kan säljas för en billig peng mitt i natten
Jag försökte låna ut henne några dagar till en kollega, dålig respons :-)
Hon har nu vrålat oavbrutet sen jag kom hem 17,30 idag men det verkar som om alla katter insett att det är vår nu, dotterns kompis vars far har skogkatter sa att de har samma ljud hos dem men från tre honor så hon ville sova över här då vi har det lugnare….. Idag är mannen inne på att skaffa egen hane igen, hade varit ihopsläppt då utan tvekan.

Ja detta med vissa honors löp kan göra än tokig.Hade en som väckte ett helt kvarter en gång, satt uppe läste en GT om o om igen en hel natt, kan tala om jag fick magkatarr av henne
Inatt har jag suttit uppe då min flock har vårkänslor så jag blir tokig av deras spring & Jagande i trappan
Igår blev vi klara med en skjutdörr vi gjort till vårt vardagsrum, den blev superfin, bra ha för stänga igen vid behov, tex nattetid:))
Mina planer idag är en dörr till Hall uppe, får se hur jag löser nerer bara, men vi måste då de är tokiga på natten
Tror fler löp är pågång:))
/ Carina
haha!! Ja här hemma galopperas det hela nätterna oxå. 3 tio veckors kattungar plus 2 vuxna honor som älskar att leka och så våran unga hona som är superbusig! Så Tysons jamande uppepå det! Lustigt att man kan sova nånting men jag tror vi vant oss. Just nu är nog det jobbigaste att ha 3 kattungar i sängen så man inte kan röra sig..
Men det är ju mysigt oxå, bäst att passa på att njuta av dom för innan man vet ordet av så är det leverans dags.. 
Ha en fin dag alla!!
Mvh
Pethra som ska jobba idag efter att ha varit sjuk 1 vecka

Och här hemma är det karln som härjar;) Ingen av brudarna vill löpa men benji vill ju så gärna!!!Han gapar o skriker dag som natt…stackarn…o brudarna bara tittar o ser ut som om dom säger; den som väntar på något bra får …..! hehe